super Skrevet 31. mars 2003 #1 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei! Jeg har tenkt til å ta meg en bytur i morgen, og derfor vil jeg kjøpe en ny eyeliner. Har hørt at hvit kan gi et fint resultat hvis man ikke tar så mye på. Derfor lurer jeg på hvilke dere anbefaler, og evt. pris hvis dere vet. Er Lancôme's Le Crayon Kohl bra? Pris? Blir takknemlig for svar :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2003 #2 Del Skrevet 31. mars 2003 Er det inliner du snakker om? Til å ha på våtkanten? Da er Isadora sin hvite inliner veldig bra. De er jo superdrøye, så det er en stund siden jeg kjøpte, men siste jeg kjøpte kosta den 99 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 31. mars 2003 #3 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har Lancomes hvite eyeliner og den sitter bra. Husker ikke hva den kostet - tror det var rundt 130,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #4 Del Skrevet 31. mars 2003 Art Deco har en hvit tror det er nr 14. den koster ca 50 er veldig bra og drøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 31. mars 2003 #5 Del Skrevet 31. mars 2003 Det var jeg som var gjest,glemte og logge meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå