Nikki Skrevet 31. mars 2003 #1 Skrevet 31. mars 2003 Hei. Sitter her og lurer på dette med nattmat. Skal dere ha nattmat eller står dere over den delen?
tuji Skrevet 31. mars 2003 #2 Skrevet 31. mars 2003 JEg er allerede gift, men håper jeg kan svare likevel... Vi hadde kjøttsuppe til nattmat, og det var utrolig deilig med noe salt utpå kvelden!
Kaktus Skrevet 31. mars 2003 #3 Skrevet 31. mars 2003 Vi står over nattmaten - etter treretters middag (med to serveringer av hovedretten) og kake og kaffe håper jeg at gjestene har lyst til å gjøre noe annet enn å spise enda mer. Vi har lokalene til kl. 02.00, så jeg tror ikke det blir tid til mer mat heller. 10. mai 2003
Liz Skrevet 31. mars 2003 #4 Skrevet 31. mars 2003 Vi skal også ha lokalene til 0200, så det blir ingen nattmat, men vi kommer til å sette fram litt snacks etter kakene, som peanøtter, saltstenger, potetgull, sjokolade osv. Har erfaring med at det gjerne er godt med litt salt "mat" da.
Tvilling76 Skrevet 31. mars 2003 #5 Skrevet 31. mars 2003 Vi skal heller ikke ha nattmat. Har lokalene til kl 0200. Med 3-retters middag kl 18.00 og hovedretten som serveres to ganger, blir kakene servert ca kl 23:00. Vi er anbefalt av restauranten å ikke ha nattmat...
K. Skrevet 31. mars 2003 #6 Skrevet 31. mars 2003 Vi skal ha nattmat vi! Middag kl.17, så da tenker jeg det er godt med en matbit igjen ved midnatt :D Tror det blir spekemat - enkelt og kjempegodt K.
Cilla Skrevet 31. mars 2003 #7 Skrevet 31. mars 2003 Vi hadde middag kl 17, kaffi 2130 og nattmat ca 0130. Hadde pølse med brød Det gikk MASSE pølser, flere av mennene spiste 5-6 pølser hver.
Imax Skrevet 31. mars 2003 #8 Skrevet 31. mars 2003 Dropper nattmat. Folket får nok i seg nok kalorier til å holde ut kvelden... Dessuten har vi bare lokaler til kl. 02, og min erfaring er at folket er mette 3 dager etterpå!
it Skrevet 31. mars 2003 #9 Skrevet 31. mars 2003 Vi skal ha nattmat, det er en del av hele pakka som hotellet tilbyr. I de bryllupene jeg har vært i før har det vært veldig suksess med nattmat og spesielt når middag er ganske tidlig og vi kan holde på så lenge vi vil utover natta. Middag kl 17, kaffe blir vel i 21-22 tiden og nattmat i 1-2 tida.
RoadQueen Skrevet 31. mars 2003 #10 Skrevet 31. mars 2003 Vi skal ha nattmat - det er ofte godt med litt salt utpå natten. Middagen er klokken17, kaffen tror vi ca21:30, og nattmaten kommer vi til å ha i ett - to tiden. Lokalet er vårt hele søndagen så her blir det fest ti8l den lyse morgen.. Vi tar spekemat til nattmat med eggerøre, potetalat og flatbrød, det er enkelt og greit og vi har speket en del av kjøttet selv.
Pip Skrevet 31. mars 2003 #11 Skrevet 31. mars 2003 Aner ikke...! Hehe... Neida, har tenkt litt på det. Men har festen på hotell, så de ordner liksom det meste... Kan sikkert bestale litt ekstra for å få noe lett mat utpå kvelden, tenker jeg... Men for min egen del har jeg aldri tatt for meg av den maten som kommer da - man er jo mett så det holder i flere dager etter middag og kaker! (Og i vestlandsbrylluper er det oftest mange kaker... ) Men litt chips/godter kan være aktuelt. Bare sånn for variasjonens skyld og sånn...
Montezuma Skrevet 31. mars 2003 #12 Skrevet 31. mars 2003 Vi dro fra festen og til hotellet der nesten alle gjestene bodde. Der ble det nachtspiel med lapskaus! (Og det ble spist MYE!)
zeta5 Skrevet 1. april 2003 #13 Skrevet 1. april 2003 Vi serverer middagen kl 17 og skal ha nattmat i 1-2 tiden Vi har lokalet så lenge vi vil og regner med en sen kveld. Gifter oss i Namsos, så da blir det sef. trøndersodd utpå natta. Godt med noe salt og siden hovedretten er fisk blir man ikke dødsmett heller.....iallefall ikke på samme måte om man serverer kjøtt.
Tusenfryd Skrevet 1. april 2003 #14 Skrevet 1. april 2003 Vi hadde ertesuppe til nattmat. Var godt med noe salt utpå natten, så det kan anbefales. Det var veldig populært. Bare husk på tidsrommet, sånn at man ikke blir sulten etter middag før kakene kommer, og ikke skyller ned kakene med suppe...
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #16 Skrevet 2. april 2003 Vi har koldtbord til middag og regner med å servere noe enkelt til nattmat også...litt greit å fore gjestene litt i varmen...litt salt mat! :D
Gjest Dame Edna Skrevet 2. april 2003 #17 Skrevet 2. april 2003 Vi var i et bryllup i fjor hvor det ble servert snitter ++ sammen med kakene ok kaffien. Det var kjempesmart! Også hadde de laget store boller med fruktbowle som folk kunne forsyne seg selv av. Det var utrolig forfriskende! Tenker at vi kommer til å kopiere de, og holde kake/nattmat i 11.30 tida. Middagen blir klokken 18.00 så det tror jeg passer fint. Vi har leid inn musikk, så vi håper at folk farter rundt litt i stedet for bare å spise!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå