Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #1 Skrevet 31. mars 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/ar...rticleID=519351
Englepusen Skrevet 31. mars 2003 #2 Skrevet 31. mars 2003 Følger opp på hvilken måte? Må innrømme at jeg syns ikke synd på de som må ut og røyke! Hilsen ei som er lei av røde,sviende øyne og hodepine etter en tur på byen.
Midnattsol Skrevet 31. mars 2003 #3 Skrevet 31. mars 2003 At Norge følger opp mener du? Fra neste år blir det vel røykfritt på uteplasser her i landet også. Synes det er SÅ bra og jeg synes IKKE synd på røykerne i det hele tatt.
Gjest indiangranny Skrevet 31. mars 2003 #4 Skrevet 31. mars 2003 Jeg synes heller ikke synd på røykerne,men jeg som selv er ikke røyker har sittet mye på spiserommet i sammen med de som røyket.Du kan si jeg er aktiv passiv røyker. :evil: Det er mer liv der lissom.Jeg har til gode å røyke og drikke meg dritings før jeg dør. Jeg sporet vel litt av fra debatten her !!!
Lisle Skrevet 31. mars 2003 #6 Skrevet 31. mars 2003 å huff stakkars røykere!!! dere blir tvunget til å leve litt lengre!!! oi oi oi så gruuuusomt!!!!!!
Lisle Skrevet 31. mars 2003 #7 Skrevet 31. mars 2003 å huff stakkars røykere!!! dere blir tvunget til å leve litt lengre!!! oi oi oi så gruuuusomt!!!!!!
Gjest Turi Skrevet 31. mars 2003 #8 Skrevet 31. mars 2003 Tror stort sett ikke røykerne syns så synd på seg selv heller, det er nok mye en teori skapt av notoriske ikke-røykere. Når jeg er imot totalforbud, er det fordi jeg er FOR valgmuligheter. Det hadde vært helt ok med generelt røykeforbud, dersom det var tillatt å ha egne "røykebuler" for de som måtte ønske å bruke penger til å investere i slike etablissementer. Det er jo faktisk heller ikke slik at røykere ønsker å ødelegge dagen for allergikere eller andre som plages. ~Sissan (snart ikke-røyker)
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #9 Skrevet 1. april 2003 Det er jo faktisk heller ikke slik at røykere ønsker å ødelegge dagen for allergikere eller andre som plages. ~Sissan (snart ikke-røyker) sikker på det?? jeg er alergiker og når jeg forteller om det og ber folk om å ta hensyn, så pleier jeg å få røyk blåst i trynet, etterfulgt at et hånlig glis og en kommentar om at dersom jeg er så prippen kan de godt vise meg til et kloster (el noe i den duren) jeg har også blitt kalt dobbeltmoralsk fordi jeg ikke røyker, men gjerne tar en øl (eller "dobbelmoralistisk" som hun så fint sa det )
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #11 Skrevet 1. april 2003 Gjest. Helt sikker! for din egen del kan du sikkert være det.. men jeg har fortsatt maaange eksempler på at enkelte bare demonstrerer og slett ikke prøver å ta det minste hensyn.... og det er desverre slike folk man legger mest merke til.. så selv om de sannsynligvis utgjør en liten del av den røykende befolkninge, så er de til stor plage for oss andre.. :cry: jeg er absolutt ikke ute etter å "ta" røykere.. jeg bare poengterer at det er (her som alltid) noen som faktisk går inn for å ødelegge for oss andre (dette ødelegger jo til syvende og sist også for andre røykere)
Gjest Lizbet Skrevet 1. april 2003 #12 Skrevet 1. april 2003 Kan bare bekrefte Gjest sin historie. Har et par slike opplevelser jeg og... Gleder meg til å kunne kose meg ute uten å blir rød og sviende i øynene!! Kan da beholde linsene på og se livet rundt meg og
starie Skrevet 1. april 2003 #13 Skrevet 1. april 2003 Synd at dere har hatt så dårlige opplevelser med oss røykere! Jeg tror ikke at dette er fordi folk røyker, men fordi dere har vært borti drittsekker.
Gjest Lizbet Skrevet 1. april 2003 #14 Skrevet 1. april 2003 Mye mulig! Har masse venner som røyker - og de tar hensyn. Nettopp fordi de vet om plagene mine. Det er også stor forskjell på steder selv om det røykest. Det er mye mer plagsomt på en full, trang og skikkelig brun pub enn på et sted med mer luft og høyde under taket. Uansett menneskemengde. Rart det der. Tror egentlig dette koker ned til å ha med vane og gjøre igjen. Det blir rett og slett en overgangsperiode. Men, jeg skal vel innrømme at jeg er glad jeg ikke røyker for tida. Da hadde vel livet mitt vært litt mer problematisk i forhold til dette.....Det blir nesten trukket ned over hodene på dere at dere SKAL slutte.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #15 Skrevet 1. april 2003 Det blir nesten trukket ned over hodene på dere at dere SKAL slutte. skal slutte å plage andre, ja.. hva folk gjør i sitt eget hjem er jo fremdeles en privatsak.. og det blir jo fremdeles lov utendørs!!! (så nå på sommeren bør det i alle fall ikke være noe å klage over!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå