Gå til innhold

for tidlig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal gifte meg om ca et år. Og lurer på om det er alt for tidlig å kjøpe kjole?

Jeg har enn viss formening om hvordan kjolen skulle se ut og har fulgt med i 3-4 mnd. uten å finne en sånn kjole. (Er ute i litt god tid!)

For noen dager siden så jeg annonsert en slik kjole jeg ønsker meg brukt til salgs.

Og jeg har veldig lyst til å prøve den, men så synes jeg det er litt for tidlig også.

På den andre siden så var dette den første kjolen jeg virkelig falt for og jeg har som sagt fulgt med i ca 4mnd! Hva om jeg ikke finner slik kjole igjen?

Gode forslag tas i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Når om et år er det du skal gifte deg ? jeg kjøpte kjolen min i august i fjor og jeg kjenner mange som kjøper den over et år i forveien. Dersom du har funnet drømmekjolen og vet at du ikke kommer til å angre deg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville ha kjøpt kjole til høsten jeg, da en del kjoler faktisk selges råbillig hos brudebutikkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle

Jeg kjøpte min kjole i august, og skal gifte meg i juni i år. Syns det var litt "skummelt" å kjøpe kjolen så tidlig, men jeg har ennå ikke angret!! Gleder meg masse til å bruke den, jeg.

Mitt tips er igrunnen bare kjøp den kjolen du virkelig vil ha, uansett nå du finner den (ja, innen rimelighetens grenes, da...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er sant det som anonym sier at en kan gjøre kupp på høsten - de starter vel salgene i september/oktober. jeg kjøpte min for 5000 og da var det ikke noe spørsmål om å leie en gang etter det icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også gifte meg i mai neste år og er veldig usikker på når jeg bør kjøpe kjole. Men jeg tror det at finner du en kjole du liker så slutter du (iallefall trapper ned) det å se på kjoler. Og jeg synes ikke det er lett å finne drømmekjolen!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min i fjor høst da brudesalongen solgte ut masse kjoler icon_smile.gif 4100 kr ga jeg for kjolen, og det er samme pris som de ville tatt for å leie den ut, så jeg er superfornøyd icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...