Gjest Sexuell Skrevet 31. mars 2003 #1 Skrevet 31. mars 2003 Jeg debuterte med anal sex igår, og det var helt fantastisk. Har lest her tidligere at mange her er negative til dette. Men jeg og sambo nøt det... Vi er begge uerfarne, men med god kommunikasjon og tillit, samt trygghet, så var dette en av de mest pirrende opplevelser vi har hatt. Nå bler det ikke lenge til neste gang :D ... Tror også Beate Uhse får besøk av oss en av de nærmeste dagene...
Monstermagnet Skrevet 3. april 2003 #7 Skrevet 3. april 2003 Jeg har lenge slitt med å forstå hva som er spennende med analsex. Er det noen som kan fortelle. Personlig synes jeg det kun høres ekkelt ut. Hva kan vel være bedre enn å dyppe pikken i en varm, trang, våt mus, fremfor å rote rundt i avføring? :o Forstår det ikke helt... :::: MONSTER ::::
gutt_1982 Skrevet 3. april 2003 #8 Skrevet 3. april 2003 ... veldig enig med Monstermagnet her ja .... Bare tanken på å "rote" rundt i avføringen gjør meg kvalm.... Tror jeg holder meg borte fra det. De får kose seg de som orker
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #9 Skrevet 3. april 2003 NEI NEI NEI! Det er ikke noe avføring i endetarmen - borsett fra når man går på do. Det er over hodet ikke snakk om å "rote rundt" i avføring!! Hvis dette er en vanlig oppfatning, da skjønner jeg at folk har aversjon for analsex. Analsex har overhodet ingen ting med avføring å gjøre - INTET!! Det er en deilig avveksling - spennende variasjon ...
Monstermagnet Skrevet 3. april 2003 #10 Skrevet 3. april 2003 Bruker man klystèr da eller. Tror ikke endetarmen min er fri for dritt til vanlig. :-?
Gjest Mere Te Skrevet 3. april 2003 #11 Skrevet 3. april 2003 Jeg er overhodet ikke jomfunalsk eller "kjedelig i senga", men endetarmen forbinder jeg med bæsj! Jeg vet at mange (eller alle?) har erogene soner i/rundt/ved (?) endetarmåpningen, men jeg vet også at det er masse bakterier, m.m. i området... og, ja, - det er ikke for meg!
Gjest Sexuell Skrevet 4. april 2003 #12 Skrevet 4. april 2003 Selvfølgelig så dukker disse fy æsj bæsj folka opp. Kunne jo ikke forvente noe annet heller når en ser på svarene disse folka gir på andre tråder heller. Et spørsmål til alle disse fy folka: Har dere prøvd med analsex selv? Tror ikke det det. Vel vel, dere med det......
Tusenfryd Skrevet 4. april 2003 #13 Skrevet 4. april 2003 Er det ikke fint når alle kan gjøre som de selv synes er fint? Mens de som ikke synes det er fint, kan slippe. Synes det er en glimrende ordning.
Monstermagnet Skrevet 4. april 2003 #14 Skrevet 4. april 2003 Selvfølgelig så dukker disse fy æsj bæsj folka opp. Kunne jo ikke forvente noe annet heller når en ser på svarene disse folka gir på andre tråder heller. Et spørsmål til alle disse fy folka: Har dere prøvd med analsex selv? Tror ikke det det. Vel vel' date=' dere med det......[/quote'] "Kunne jo ikke forvente noe annet heller når en ser på svarene disse folka gir på andre tråder heller."?????? Hallo?? Nei, jeg har ikke prøvd. Og det er fordi jeg synes det høres motbydelig, uhygienisk og lite deilig ut. Man må få lov til å lufte personlige meninger her uten at folk skal komme med sure oppstøt vel, Sexuell ? Men, kan noen svare på spørsmålet mitt; Bruker man klystèr først?
Tusenfryd Skrevet 4. april 2003 #16 Skrevet 4. april 2003 Det er heller ikke alle homser som har analsex heller... tenk det... :o
waco Skrevet 4. april 2003 #17 Skrevet 4. april 2003 Forresten er det stor forskjell på å kjøre jenteanal, disse to ulike vesener kan ikke sammenlignes. W
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #18 Skrevet 5. april 2003 Selvfølgelig så dukker disse fy æsj bæsj folka opp. Kunne jo ikke forvente noe annet heller når en ser på svarene disse folka gir på andre tråder heller. Et spørsmål til alle disse fy folka: Har dere prøvd med analsex selv? Tror ikke det det. Vel vel' date=' dere med det......[/quote'] Jeg er ikke et "fy æsj bæsj" menneske!! Jeg syns det er brillefint at de som liker analsex har det med hverandre, jeg fordømmer INGEN. Men hvis noen spør om jeg vil gjøre det, så er svaret nei. (kanskje jeg hadde skiftet mening hvis jeg hadde prøvd, men jeg har ikke noe umiddelbart ønske om å prøve. Det er så mye annet deilig man kan gjøre )
Browneyes Skrevet 5. april 2003 #20 Skrevet 5. april 2003 Gratulerer !! Jeg var hos min elsker i natt og vi hadde også analsex....det var like deilig som alltid !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå