Gjest Alive Skrevet 22. april 2003 #21 Del Skrevet 22. april 2003 greit alternativ til å leve ut litt kincky fantasier i real life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2003 #22 Del Skrevet 22. april 2003 helt greit, for en stund.... man går lei.... :-? Jeg synes også det er litt klønete med tasting og rettskriving mens man holder på..... Men grei måte å bli kjent med folk man senere kan møte i rl og ha lange forhold til.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 22. april 2003 #23 Del Skrevet 22. april 2003 Synes hele greiene virker teit ... Altså, ord på en skjerm? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 22. april 2003 #24 Del Skrevet 22. april 2003 Gjest skrev: Anonym: IKKE enig! Hehe.... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 22. april 2003 #25 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har hatt nettsex, men ikke på chat, dah! Urk... Men noen hotmails med bilder/historier har det jo blitt... Så FORFERDELIG spennende er det forressten ikke, men det kommer sikkert an på personen i andre enden. En av dem var en gutt, fant jeg ut. La en klar demper på stemningen i det dorianske hjem... Hmmm....kanskje jeg burde hatt med det på turnoff-listen min? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #26 Del Skrevet 22. april 2003 En av dem var en gutt, fant jeg ut. HA HA HA godt jobbet master d. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Achmed Skrevet 27. april 2003 #27 Del Skrevet 27. april 2003 Webcam ER tingen... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #28 Del Skrevet 27. april 2003 Nettsex er deilig! Har hatt en del pirrende korrespondanse på nettet og likte flørtekanalen på Femme.no veldig godt. Nå er den lagt ned og jeg har ikke funnet noen OK erstatning ennå. Chat synes jeg i utgangspunktet blir for kaotisk, selv om jeg også har hatt en veeeldig god opplevelse med det. Zorro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 5. mai 2003 #29 Del Skrevet 5. mai 2003 er man singel går det greit,men har hørt om mange som har gått for langt.det finnes mange rare folk der ute,så alle vær forsikyig med hvem dere møter osv. tenk dere nettsex med en vilter 20 åring...som viser seg å være en 60 år gammel feit pervo...uuurk..turn off det,da be carefull...koz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 7. mai 2003 #30 Del Skrevet 7. mai 2003 Min teori er at nettsex stort sett er for overivrige gutter uten den helt store selvtilliten eller kontakten med det motsatte kjønn, eller for menn i 35årsalderen som helt ærlig ikke kan si å ha sett et hull helt ennå. (bortsett fra på papiret, men alt på papir er teori.) Selv finner jeg det svært lite pirrende, da er det mer spennende med knekkebrødsmuler i underbuksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #31 Del Skrevet 7. mai 2003 Virker som en del er svært opptatt av hva slags menneske som sitter i andre "enden" ved nettsex Om det skulle være "overivrige gutter, en feit pervo, utilfredstilte husmødre, nerder" etc er egentlig helt irrelevant Det sies jo at hjernen er den største erogene sonen. Nettsex handler i all hovedsak om fantasier ....du lever ut dine fantasier og får innspill i form av en fremmeds kommentarer og egne fantasier. Om man har kjemi og får til en spennende utveksling av fantasier betyr det jo ingenting hvem som i realiteten sitter i andre enden. Noen får sikkert ikke noe ut av nettsex, men i så fall har det absolutt ikke noe med utseende e.l å gjøre - kanskje heller dårlig fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nå Skrevet 8. juni 2003 #32 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg synes nettsex er ganske deilig hvis jeg møter på den riktige. Å sitte og onanere mens jeg ser på webcamera av en som runker mens vi forteller hverandre historier gjør meg veldig kåt. Jeg liker det og synes det er deilig. Selvsagt er det ikke det samme som i virkeligheten men det er likevel deilig istedenfor å "bare" fantasere i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Også anonym nå Skrevet 8. juni 2003 #33 Del Skrevet 8. juni 2003 Det kan være bra deilig ja ! Sammen med den rette selvfølgelig . Det er ikke alltid jeg får så mye utav det der og da selv(ordner det etterpå), men det er deilig å se på likevel. Og det er spennende. Og når det går for han så er det et ekstra kick å vite at det er fordi han har sett på at jeg fingrer, og at jeg har fått han kåt. Siden takhøyden her inne kan være litt lav til tider, så velger jeg også å skrive som anonym. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eroticus Skrevet 9. juni 2003 #34 Del Skrevet 9. juni 2003 Og skal jeg tennes, må jeg i hvert fall ikke irriteres - og det betyr at chatteren må skrive riktig norsk - både grammatisk og ortografisk. Er det viktig at personene er fra en bestemt landsdel også? Hvis det var en same fra Oslo du skrev med, ville det da vært uaktuelt? :D Det kan ike væle lett å sklive lett under netsex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå