Gå til innhold

Nettsex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Så det var en her som spurte om telesex. Da vil jeg spørre: Hva med nettsex? Jeg liker det? SYns det kan være pirrende. Andre her som har erfaringer? Hvor mange av dere har prøvd det? Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir sabla dårlig kontinuitet i r*nkinga, syns nå jeg, når man skal skrive samtidig...

....jeg blir litt avtent av å tenke på grammatikk og sex samtidig...

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

hørt mye om nett sex og cyber sex , men klarer ikke og finne ut hvor jeg skal stikke den inn!

tips motas med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

telesex/nettsex......

mye rart....

En fyr brukte å sende meg slibrige SMS når han kom hjem ifra byen og ikke hadde fått med seg noen hjem.

Måtte til politiet for å få ham til å kutte d ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På nettet har jeg:

- blitt forført av belevne menn i limousin

- strippet på julebord

- vært midtpunkt i orgy på fransk slott

- vært tredjeperson i trekant i groruddalen

- vært klubbludder for motorsykkelklubb

- blitt bundet og pisket av en Domina

Tror ikke ville ha gjort noe av dette i virkeligheten.

Med den rette chatte-partner er nettsex en deilig og opphissende virkelighetsflukt.

PS - Jeg oppgir aldri telefonnr eller sporbar epostadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
....jeg blir litt avtent av å tenke på grammatikk og sex samtidig...

Ja, særlig vi som sliter med kommaregler og dette med og/å (eller ooooooooooooggh / åååååååååååååååååååhhhh! som det heter i denne tråden) har det vanskelig dersom man kombinerer skriving med erotiske tankebaner...

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrev:

Med den rette chatte-partner er nettsex en deilig og opphissende virkelighetsflukt
.

Sånn har jeg også opplevd d, kan være utrolig pirrende......kan også være d stikk motsatte.....men da er d jo bare å stikke (klikke mener jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange liker å lese erotiske noveller i blader eller på nett, og det å ha "nettsex" blir på en måte som å lese en novelle, bare at man er med på å skrive den selv.

Treffer man en motpart som har noenlunde like fantasier/tenningsmønster og er flink til å uttrykke seg kan dette være spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere kan ikke jeg fatte og begripe hva som er opphissende med å sitte med en hånd i trusa og den andre på tastaturet, mens man forteller om hva man skulle gjort om man var sammen. Synes bare det virker komisk jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste overdriver dette med onanering samtidig med at man skriver og sitter foran pc'en.

De gangene jeg har hatt nettsex har jeg gjort dette etterpå når pc'en er skrudd av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt nettsex et par ganger, og det var veldig opphissende. Vet ikke hva den andre personen gjorde, men han fikk iallefall meg til å komme :oops:

Jeg tenkte også slik som du starie, hva som kunne være så opphissende med nettsex, men har du prøvt det, så vet du det :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en periode jeg og mannen min vaar en del inne på Cupido Chat. Det kunne være spennende iblant. Jeg har og vært der inne når jeg har vært alene hjemme. Spennende nok, men kan ikke sammenlignes med sex i real life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja - det kan være spennende - men det er veldig få menn (etter min erfaring) som klarer dette på en måte som tenner meg.

Og skal jeg tennes, må jeg i hvert fall ikke irriteres - og det betyr at chatteren må skrive riktig norsk - både grammatisk og ortografisk. At jeg dermed avviser intelligente dyslektikere for så være.

Det er mange ting som avgjør om jeg tennes eller ikke.

Noen menn er for forsiktige i språkbruken sin og "pakker alt inn" - mens andre er for vulgære.

Noen skriver for mye i hver "linje", slik at det går lang tid mellom hver gang jeg leser noe. Irriterende.

Noen vil "styre alt selv" i stedet for å "leke sammen" med meg.

Stort sett er nok de fleste menn under 30 er totalt hjelpesløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Ja, jeg har vært borti d. Og d kan være spennende nok til sitt bruk.... :blunke:

Jepp - men det begynner å bli en stund siden nå... rl er tross alt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også prøvd nettsex noen ganger, og det kan være veldig opphissende med den rett personen. Men det kan også være skikkelig turn-off hvis du kommer borti enten en guttevalp på 14 eller en halvfeit mann på 60. Mange av de på nett.

Klem Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Silje,

Hva med halvfeite menn på 60 som sier de er 30-år gamle kroppsbyggere?

Det er en del av dem der ute også ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger nettsex!!!! Særlig med jenter som har webcamera! Oh yeah hubba hubba! Jeg har også webcamera og bruker det gjerne med de som vil se. Nettsex er helt naturlig og jeg leste at 96 prosent av alle som bruker internett til chatting har hatt nettsex! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...