Gå til innhold

hvor lenge...

Sharissa

Anbefalte innlegg

lurer på hva som egentlig er gjennomsnittet for hvor lenge et samleie varer? hvor lenge folk vanligvis holder på. Ikke at det er så viktig egentlig er bare litt nysgjerrig. Mener nemlig å ha lest et sted at det bare er noen minutter..det kan vel ikke stemme vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er jo helt klart et definisjonsspørsmål. For når man sier at et samleie varer bare noen minutter, så tror jeg med stor sannsynlighet at et samleie er definert som selve "ut og inn" prosessen. Men et samleie kan jo være så mye mere. Og godt er det!!!

Tar man f.eks med forspill og etterspill så varierer et samleie fra par til par, og fra gang til gang.

I helgen f.eks så hadde jeg to samleier. Det ene varte kanskje i ti min. men det andre varte i nesten to timer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

2 minnuter og 15 sekunder er vist snitt penetrering sies det.

lurer lit på hvordan de måler slikt? trur angsten ville vært høy om noen sto med klokke og skulle måle meg men.....

sex kan vare hele dagen det kan også vare 15 sekunder så fasiten trur jeg ligger i vær enkelt persjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter skal visst være gjennomsnittet for et samleie. Synes det varierer stort! Kjæresten min prøver å ta hensyn til meg slik at jeg kan få orgasme først... det tar gjerne litt tid. Men har helt klart hatt både kortere og lengre enn 3 min, så det kan vel kanskje være noe i det..!? :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjæresten min og jeg har sex varer selve samleiet i omtrent en halvtime (det varierer jo selvsagt etter hvor uimotståelig jeg er :sjarmor: ).

Sex har vi vel i en til to timer i gjennomsnitt.

Hvis vi da ikke er i et lekehus i en barnehage eller lignenede da. Da får han beskjed om å være litt raskere :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve sexen med typen min varer fra 5-10 minutter. med forspill og etterspil kan det ta 30-45 min. Han prøver å holde igjen til jeg får orgasme, men det er ikke alltid han klarer det. som regel får jeg det på etterspillet da.

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...