Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #1 Skrevet 31. mars 2003 Heisann! :D Jeg har fått påvist mellomgulvsbrokk og gallestein. Legene er usikre på hva av delene som skaper smertene, ettersom de ikke kommer etter noen spesiell type mat (ikke som jeg har funnet ut, iallefall) Skal operere bort galleblæra i løpet av tre måneder. Har ufattelige smerter om natta, 2-3 paralgin forte må til for å få bort smertene. :evil: Tidligere har det vært kun om natta, men nå kommer det om dagen også. Går jo en god del ut over jobben, da, ettersom jeg ikke fungerer helt normalt etter å ha tatt paralgin forte. Er det noen der ute som har vært sykemeldt pga gallestein/mellomgulvsbrokk? Skjønner ikke at jeg skal være oppegående hvis jeg skal gå sånn her i tre måneder til. :cry:
*Lillian* Skrevet 31. mars 2003 #2 Skrevet 31. mars 2003 Huff, stakkars deg! Jeg vet veeeldig godt hva du snakker om, har hatt gallestein selv! Jeg ble ikke sykmeldt, av flere grunner. For det første så visste jeg jo aldri når disse anfallene kom, de kunne jo komme når som helst! (men som regel var det om natta, for da slappa hele kroppen helt av) og for det andre visste jeg ikke når jeg skulle opereres og kunne dermed ikke være sykmeldt helt fram til da. Det jeg fikk, var Voltaren stikkpiller av legene. Jeg skulle ta en slik straks jeg kjente et anfall var på vei, og dermed stoppa jeg det tvert!! Det hjalp meg utrolig mye, og det hjalp meg faktisk til at jeg klarte og fungere og komme meg på jobb den siste tiden før operasjonen! Kanskje noe å nevne for din lege? Lykke til, og god bedring!! Lillian
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå