deilig Skrevet 30. mars 2003 #1 Del Skrevet 30. mars 2003 er det mange som har hadd telesex?? er det deilig?? er det noen jenter som vil ha det med meg?? jeg er en gutt på 19 år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 30. mars 2003 #2 Del Skrevet 30. mars 2003 deilig: Siden ingen andre har svart deg særlig seriøst på spørsmålet ditt, får vel jeg ta litt ansvar... (hehe... *legge an en sånn der ansvarsfull mine og late som om jeg ikke syntes Milla sin kommentar var morsom*) Jeg har hatt telesex flere ganger, og jeg digger det. En av de tingene jeg tenner desidert mest på er stemme -altså stemmen til en gutt som er kåt, og lyden av stemmen hans mens han runker, og særlig i det han kommer (det skal ikke være "tilgjort" eller fake -det er totalt turnoff!). Og da sier det seg vel selv at telesex er midt i blinken for meg -i og med stemme er det man har på en måte... En gang hadde jeg telefonsex med en gutt, og plutselig kunne jeg høre sånne "flopp-flopp" lyder fra pikken hans (forhud som blir dratt fort opp og ned) mens han runket, og det tente meg noe helt vanvittig! Men -om jeg skal ha telefonsex synes jeg det er litt viktig at det er en gutt som jeg liker, og som jeg liker å prate med -og selvsagt helst en jeg kjenner. Aller best er det dersom det er en gutt jeg pleier å ha live-sex med til vanlig, men at vi av og til ringer hverandre. Det er sikkert flere jenter som vil ha telefonsex med deg -men det kan jo godt tenkes at det er flere jenter som er som meg at de gjerne vil kjenne deg først. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. mars 2003 #3 Del Skrevet 30. mars 2003 Tråden er ryddet for useriøse svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mars 2003 #4 Del Skrevet 30. mars 2003 What? Nå må du ikke lette, Hege. Her er det ikke lov å ha det morsomt, her skal vi kun krangle, ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. mars 2003 #5 Del Skrevet 30. mars 2003 Det er ikke meningen at dere skal ha det morsomt på andres bekostning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. mars 2003 #6 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg begynner seriøst å lure på om "Hege" egner seg som mod. i dette Forumet- hun er altfor vag på dette med seksuelle preferanser og sletter i vilden sky bare noen stiller enkelte spm. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mars 2003 #7 Del Skrevet 30. mars 2003 Det er ikke meningen at dere skal ha det morsomt på andres bekostning. På hvis bekostning? Det ble en liten morsomhet av noe Nelle skrev, jeg kan ikke se at hun tok seg spesielt nær av det. Kanskje en liten avsporing av det opprinnelige tema, men det var absolutt ikke på "deiligs" bekostning. Er for engangs skyld enig med Milla jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 30. mars 2003 #8 Del Skrevet 30. mars 2003 Men Hege, da!! :o Du MÅ jo innrømme at det var litt morsomt? Flopp-flopp... hehe... Og vi tok jo ansvar innimellom humorinnslagene og svarte deilig seriøst på spørsmålet hans! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2003 #9 Del Skrevet 31. mars 2003 Telesex er en fin ting om man har et avstandsforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. mars 2003 #10 Del Skrevet 31. mars 2003 Telesex er en fin ting om man har et avstandsforhold. Hmm... tja, du sier noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. mars 2003 #11 Del Skrevet 31. mars 2003 Det seriøse innlegget ble ikke slettet, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sander26 Skrevet 1. april 2003 #12 Del Skrevet 1. april 2003 Heisann Nelle Gleder meg over at også jenter liker tlfsex. det tenner meg veldig men det er ikke så mange jenter som liker det. Pleier du å prate om det dere gjør når dere prater, eller om fantasier osv? Sander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. april 2003 #13 Del Skrevet 1. april 2003 deilig virker som en dersperat IRC-fyr ... "hei, er du kåt? Skal vi leke? ASL?" osv. Huff ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. april 2003 #14 Del Skrevet 1. april 2003 deilig virker som en dersperat IRC-fyr ... "hei' date=' er du kåt? Skal vi leke? ASL?" osv. Huff ... [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. april 2003 #15 Del Skrevet 1. april 2003 For all del, deilig. Hva var vitsen med å sende meg en PM om jeg ville ha telesex med deg? *knise* Huff, unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå