Gå til innhold

Hvor lenge....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest M-S-T

Hei alle jenter! OG gutter for den saks skyld:) :lol:

Jeg tenkte bare jeg skulle spørre om et litt rart/flaut spørsmål, og høre andres svar på dette;

Hvor lenge kan du og kjæresten ha sex før det går for han???Altså hvor lenge holder han ut?Og har du da fått ditt liksom?

8) Dere skjønner jeg vil høre andres erfaringer/synspunkter på dette:)

Hilsen Meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Hvor lenge kan du og kjæresten ha sex før det går for han???Altså hvor lenge holder han ut?

Til kuene kommer hjem

*møøøøøøh* :wink:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

mye som spiller in der git.

alt fra ooppppsssss til endelig ferdig.

snitte er vist 2 minutter med penetrering sies det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Noen holder dessverre på så lenge at du begynner å lure på om det er noe galt med DEG, ikke sant? Selv er jeg nok litt som en mann, at når jeg har fått mitt så er det ikke like interessant lenger, og da bør han ikke bruke en halv evighet på å bli ferdig sjøl heller.... sikkert litt vanskelig jeg..

Ellers har jeg også lest at gjennomsnittet ligger på et par-tre minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par-tre minutter?! Er det rart at norges kvinnelige befolkning sliter med å få orgasme ved samleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

les det jeg skreiv på "felles eller urinstinkt".

om du ikke får orgasme når du elsker så kan det være at du ikke har så let for og få det , du har en type som ikke tar seg tid til og gi deg det eller du er en av de som trur at en stor pikk er veien til all glede.

ofte må mann jobbe or at jenta skal få orgasme , og om det var slik at begge kom samtidig hele tia , hvor hadde forspillet blit av da trur du?

og hvor mange gutter trur du hadde giddi tunge og kjeve krammpe da?

vi gutter er desverre skapt slik vi er , og om feilen da er at dere jenter er treige eller vi gutter er raske er vel noe vi kan diskutere i årevis om vi gidder , noe jeg ikke jør....

men ellers , ha n strålende orgasmisk dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utholdenheten er vel ikke så lang her i hjemmet... Men det vil ikke si at akten er fort over. Skal vi kun ha samleie og ingenting mer, så trenger vi vel strengt tatt bare holde på i to minutter ja :wink:

Men vi gjør jo andre ting, varierer slik at moroa ikke går over med det første :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...