Skorpion72 Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Har sendt deg en privat melding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 Hvorfor? Ble nysgjerrig.... Fordi hun er fra Buskerud? Det er forresten mange fra Buskerud her inne, la oss samles i denne tråden! -Bonnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 3. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. april 2002 Fordi hun er fra Drammen. Det var ikke noe spesielt, bare gøy å sende noen private meldinger til noen fra samme hjemsted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Hei hei! Jeg holder forresten også til i Buskerud, i nærheten av Drammen! Hvor har dere leid kjoler forresten eller hvor har dere planer om å gjøre det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Hallo Brud 2003. Vi gifter oss lørdag den 17. august 2002 i Asker og Bærum tingrett (drammen har ikke borgelige vielser på lørdager i august). Jeg har ikke funnet kjole enda. Har tatt en liten titt i brudesalongene i Drammen, men tror jeg tar en tur dit til tirsdag. I dag var jeg i Asker og prøvde kjoler, fant ingen jeg likte spesielt godt der. Har også vært hos FruLarsen i Sandefjord og der prøvde jeg flere Lilly-kjoler, likte kjole nr 2648 og nr 2644 ( 2644 kunne de sy på lange ermer i samme blonde som det er på livet), ender kanskje opp med en av disse. Synes ikke kjolene er noe fine på bildene, men de var noe helt annet på. Jeg er ute etter en enkel kjole uten for stort skjørt og uten slep og slør. Vi skal i konfirmasjon i Danmark første helgen i mai og kommer til å legge inn noen brudesalongbesøk da. Min svigerfar er dansk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå