Gå til innhold

Huh? Hva skjedde?

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Plutselig vistes alt i en enooorm skrift, det vil jeg ikke ha. Hvordan får jeg det bort?

Når jeg er inne på KG er innleggene i normal størrelse, men det rundt (på venstre side f.eks der det står "pekere", og over "om KG" "kontakt oss" osv) vises med svæær skrift.

Sikkert veldig enkelt, men her og nå finner jeg ikke ut av det. :rodme:

Help? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klikk på "Vis" i nettleseren din (øverst) og velg "Tekststørrelse".

Da kan du velge hvor stor skrift du vil ha.

Dette skjer stadig vekk hos meg.. uten at jeg vet hvorfro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd meg også innimellom. Viser seg at av en eller annen merkelig grunn endres plutselig fontstr når jeg ruller på rulledingsen på musa. Har ennå ikke funnet ut når det skjer :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin'C

Det skjer når du holder ctrl (kontroll) inne samtidig som du scroller, hurtigtast for zoom, du kan stille tilbake ved å holde ctrl inne og scrolle tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer når du holder ctrl (kontroll) inne samtidig som du scroller' date=' hurtigtast for zoom, du kan stille tilbake ved å holde ctrl inne og scrolle tilbake[/quote']

Jaaaaa, det er det! Tusen takk. Nå vet jeg hvorfor det skjer, så slipper jeg å lure. Men hvordan i all verden har jeg klart å holde ctrl inne samtidig som jeg scroller UTEN å merke det??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, DET var det som skjedde. Jeg vet hvordan jeg klarte det. Jeg satt og skulle merke av flere mailer, derfor holdt jeg ctrl-knappen nede, også begynte jeg å scrolle for å komme lenger ned. Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...