Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser meg veldig lei på at vi skal være "idealkvinnen".

Hvem er hun? :roll:

Hvor kommer hun fra? :roll:

Synes selv jeg godt kan være idealkvinne jeg :D

Har det bra med meg selv.

Andre bryr seg vel heller mindre om hva jeg gjør, hvordan jeg kler meg,

Hva tror dere??

Bryr vi oss egentlig oss om hva andre bruker av klær sminke eller

hårkurer?? :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hårkurer??

Bryr meg ikke om hva andre bruker, men hvis man er ute etter tips er dette det rette stedet.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg ser meg veldig lei på at vi skal være "idealkvinnen".

Hvem er hun? :roll:

Hvor kommer hun fra? :roll:

Synes selv jeg godt kan være idealkvinne jeg :D

Har det bra med meg selv.

Andre bryr seg vel heller mindre om hva jeg gjør, hvordan jeg kler meg,

Hva tror dere??

hårkurer?? :kul:

Innlegget er slettet. Kommentaren er totalt unødvendig. Orakel - moderator

Milla

Skrevet

Vet du hvor hun bor da, Milla?

Skrevet
Hva tror dere??

hårkurer??

Jeg vet at JEG ikke bryr meg noe særlig om slike ting.

Men jeg kjenner noen få som er fryktelig opptatt av alt som har med utseende å gjøre. Synes egentlig at det er litt slitsomt å høre at personen kommentere alle de ser.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Innlegget er slettet da dette relaterer til et allerede slettet innlegg. Orakel - moderator

Milla

Skrevet

Hun traff tydeligvis et ømt punkt. :)

(Og bo i nord vil forresten ikke si at man automatisk kommer fra et avidesliggende sted langt oppi huttaheita :wink: )

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hi Hi Hi- vet det, men pokker da. Hva er egentlig galt med å ville se best mulig ut.

Jeg er ikke så dum at jeg ikke selv vet at mitt liv ville vært helt annerledes om jeg hadde veid 100 kg, hatt uren hud, tynt flisete hår og bart :o

Milla

Skrevet

Jeg er ikke så dum at jeg ikke selv vet at mitt liv ville vært helt annerledes om jeg hadde veid 100 kg, hatt uren hud, tynt flisete hår og bart :o

Milla

:ler: Urgh! Vel, det er sant. Mitt liv hadde nok vært temmelig anderledes hadde jeg hatt de beskrivelsene.

Ok, så er jeg vel litt opptatt av det jeg også. :roll:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Ok, så er jeg vel litt opptatt av det jeg også. :roll:

Velkommen i klubben :D

Milla

Skrevet

Skal man være ærlig-ja det skal man.

Jeg tenker å sånn.. syns det er bra jeg.. man bør jo ikke gi f i hvordan man ser ut..

Skrevet

selvfölgelig er jeg opptatt av hvordan jeg ser ut..

men jeg må innrömme at jeg har vært mindre opptatt av det når jeg har bodd på större steder (dvs London, Oslo) enn mindre steder - jeg bryr meg ikke så veldig mye om hva folk jeg ikke kjenner og som jeg sannsynligvis aldri kommer til å se igjen syns om utseendet mitt. Det er viktigere for meg å se noenlunde bra ut når jeg skal treffe folk jeg kjenner og/eller folk jeg kommer til å se igjen.

Men dette er selvfölgelig ingen universell sannhet - bare hvordan jeg har det med meg selv. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

diskusjonsforumet for velvære, klær og sminke er vel nettopp for folk som oss... :D

Som bryr seg om slikt altså :blunke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Velvære handler jo om å ha det godt med seg selv. En person som ikke har det godt med seg selv har ikke ett godt liv.

Milla

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Tilbake til tema: Jeg gir blanke i hva andre bruker, men er jo fint å få litt tips, eller hva? :) Jeg er ganske flink til å kjøpe kvalitet, selv om jeg egentlig ikke har råd bestandig. Men det er jo snakk om prioriteringer.

Skrevet

Klart jeg bryr meg om at jeg er velstelt og sånn. Eier ikke en eneste hudkrem o.l., bryr meg ikke om sånt.

Ragnalina: tror du at man bryr seg litt mindre i veldig store byer (inkluderer ikke Oslo jeg da) fordi det er så mange som ser helt jævlige ut?

Har selv bodd i London og det er så utrolig mye rart ute og går. Norge er nesten kvelende med sin "sånn og sånn skal du se ut" policy at det sikkert er plagsomt for enkelte.

Skrevet
Klart jeg bryr meg om at jeg er velstelt og sånn. Eier ikke en eneste hudkrem o.l.' date=' bryr meg ikke om sånt.[/quote']

Ikke for å kritisere, men har du aldri tørr hud? :o Jeg hadde vært ødelagt jeg hvis jeg aldri hadde smurt meg..

Skrevet

Til den som mente at dette var nok et småsurt innlegg om selvopptatte byboere, les det en gang til så ser du at det ikke er det.

Alle er vel opptatt av utseendet sitt i større eller mindre grad. Men det blir jo slitsomt og deprimerende hvis man skal gå rundt å strebe etter å bli perfekt. Er man fornøyd med seg selv så synes det.

Jeg prøver å bli fornøyd med den jeg er mens jeg smører meg inn med alskens kremer.. :ler:

I en bok jeg en gang leste, av Isabel Allende, bestemte hovedpersonen seg en dag for at hun ville være vakker..og dermed var hun det. Så enkelt og likevel så vanskelig...

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg er iddialkvinnen. Jeg rensker huden for skit og lort och sminker meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...