Gjest gotthard Skrevet 30. mars 2003 #1 Del Skrevet 30. mars 2003 en gutts sæd har tre hovedkategorier etter det jeg husker. det første som kommer ut er angrepssæd , den har som jobb og drepe annen sæd som er inne fra før. så har du befrukningssæd , sier seg vel selv hva den skal brukes til. sist kommer forsvarssæd som skal drepe annen sæd som måtte komme eter. en jente kan ha mange sammleier eter hverandre gutter kan ikke det og ikke holder de ut så lenge heller (2 min i snitt mener jeg og ha lest) er ikke jenter da bygd for og ha flere partnere på rad? i steinalderen var det jo veldig viktig og få jentene gravide , kunne ikke godta dårlig sædkvalitet i de tider liksom , så derfor var hele stammen på hu som hadde eggløsning. sjangsen for at hun blei gravid var da større. kattene gjør også slikt. alt for og reprodusere seg. og viste du at forskere har funnet ut at de gutta som det går veldig tidlig for har beholdt mye av urmeneske i seg. var ikke mye av seng og kose i den tia , dets fortere du blei ferdig dets større sjangse for og ikke bli overaska... så da kan vi vel egentlig spørre om vi virkelig er ment og bare ha en partner i livet da , hva skal vi med forsvarssæd da liksom? så om noen kaller deg felles så kan du bare si at du er mer urmeneske en han!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #2 Del Skrevet 30. mars 2003 Denne skal jeg svare mere utfyllende på ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 30. mars 2003 #3 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har bare én ting å si: LENGE LEVE EVOLUSJONEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. mars 2003 #4 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg blir helt dårlig av kvinner og menn som tror de kan forsvare sin kroniske utroskap ved å lese Illustert Vitenskap. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 30. mars 2003 #5 Del Skrevet 30. mars 2003 Synes teorien var ganske kul, jeg! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. mars 2003 #6 Del Skrevet 30. mars 2003 Enig i at det er en dårlig unnskyldning for utroskap, finnes ingen akseptable unnskyldninger for det! Men det var en morosam idé da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. mars 2003 #7 Del Skrevet 30. mars 2003 Jammen ingen har da nevnt noe om/oppfordret til utroskap? (men når det er sagt, så er det naivt å tro at man skal være gift i ca 100 år med samme partner uten å ha bittelittegranne lyst på en annen i løpet av samlivet, så da kan jo denne teorien forklare en slik lyst da, på tross av at man er glad i den man er sammen med)? Teori eller ikke: Ingen bestrider den frie viljen til å bestemme over handlinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. mars 2003 #8 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg bare lurer på... Hvordan SER angrepssæden og forsvarssæden ut? Er den noe annerledes enn de som er ute for å befrukte? Jeg ser for meg litt rustning og sånt av ett eller annet slag Ser for meg et undeliv som er blitt en slagmark etter x antall huleboere sin fornøyelse (og da kanskje på flere områder...). Ligger der døde sædceller strødd ut over inni huledamen da? Nei, dette fikk meg til å lure på mye rart. Men ikke på dette med flere partnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå