Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #1 Skrevet 30. mars 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/03/30/365257.html Dødsens heslig!!!
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2003 #2 Skrevet 30. mars 2003 jo..det er motbydelig. :evil: Men jeg falt sånn for vinklinga av saken hos journalisten jeg Artig skrevet
LilleBille Skrevet 31. mars 2003 #9 Skrevet 31. mars 2003 Motbydelig ... JA - at det går an ... . .. og hadde jeg fått nyss om at en evt. partner hadde "gått" et sånt kurs... hadde det vært kroken på døra .. selv om det hadde resultert i at han ikke ville være utro likevel.. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #10 Skrevet 31. mars 2003 Ha-ha. dette har vert diskutert utalige ganger her inne. De fleste er påståelig og sier ALDRI vil jeg/min mann gjøre noe slikt. I løpet av livet/ekteskapet vil vi ALLe havne i den situasjonen, men så er det at vi stopper opp de fleste av oss før det går for langt. De aller fleste gjør det en gang og glemmer det. Om du tror det ikke skjer deg? Vent til du har noen år på deg. Kansje ikke du, men din partner. Det er ikke alle som forteller alt hjemme. Jeg jobber i et mansdominert yrke. Kan med hånden på hjertet si at jeg vet at de fleste der har hatt en annen partner. Ikke fast, men det har skjedd. De vil ikke risikere ekteskapet, men de lever godt selv med utroskapen bak seg. Kjenner mange kvinner som også er "godt"gift eller samboer, men de har hatt andre, Ingen vil tro dette i et nytt forhold, men da den grå hverdag kommer kan det innhente deg fortere enn du aner.
Gjest sexysadie Skrevet 31. mars 2003 #11 Skrevet 31. mars 2003 Vet da om d 7, men de fleste her på forumet lever i sin egen lille rosa verden og som tror at ; ting foregår ikke i mitt forhold så har gubben/dama hatt ei kjempehelg med masse sex på helgeseminar i forbindelse med jobben.... Frasen: Deres grenseløse naivitet kan godt brukes her
starie Skrevet 1. april 2003 #13 Skrevet 1. april 2003 Kjæresten min var på seminar i helgen og da var minst 3 på jobben hans utro, og alle har kone/mann og barn!
Gjest Mere Te Skrevet 1. april 2003 #14 Skrevet 1. april 2003 En ting jeg ikke skjønner: "Alle" på KG fordømmer (de gjør sånn: :evil: ) utroskap og skriker opp. Allikevel sier statistikk (riktignok Dagbla' statistikk, men dog at (husker ikke eksakt tall så veldig mange av oss er utro. Hvordan henger dette sammen? Er KG brukerne en slags elite?
Timian Skrevet 1. april 2003 #15 Skrevet 1. april 2003 Jaja... en ting er at utroskap forekommer i høy grad!! Kjipt, hvem vet, det kan skje med meg (forhåpentligvis ikke!), men ÆRLIG TALT!!! Det er snakk om KURS i HVORDAN VÆRE UTRO!!!!???? Da synes jeg det fortjener en og en !!!
Gjest Embla s Skrevet 1. april 2003 #16 Skrevet 1. april 2003 ..er det ikke mer snakk om kurs i "hvordan leve med utroskap"? (har ikke lest så nøye, men)? Mer hvordan man takler eget utroskap hvis man nå først er utro?
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #17 Skrevet 2. april 2003 Jeg syntes slett ikke at artikkelen i dagbladet var ekkel i det hele tatt! :o Årsaken til at jeg likte den, er ganske enkel fordi den er jordnær, sann og realistisk. Og DET har jeg så absolutt sansen for! Stikk fingeren i jorda her da jenter! Det er jo slik det faktisk ER her i livet. Lever folk her inne i sin egen lille rosa drømmeverden, eller hva? Er det slik at det kun er "alle andre" som er utro? :fy: Mens Vi VET at det gjelder oss ALLE, på et eller annet tidspunkt i livet vårt............Uansett hvilke valg vi tar. For vi har ingen kontroll over andre menners lyster og valg. Heldigvis får jeg vel si. Unge kvinner i faste forhold eller ekteskap tror jeg er mest IVRIGE på å fullstendig AVVISE utroskap. De vil gjerne få lov til å leve sin egen lille lyserøde fantasiverden, hvor alt TILSYNELATENDE :oops: er bare fryd og gammen, og hvor alt idylliseres til den store gullmedaljen!!!!!!!! Vet sannelig ikke om jeg skal LE eller GRÅTE jeg.......... :-? Jeg sier bare: Velkommen til den virkelige verden den dagen dere våkner opp. :blunke: Verden VIL virkelig bedras. Den formelig TRYGLER om det.... Tydeligvis - - - - - Lykke til i ditt rosenrøde liv, du som ikke VIL se. Også til deg du jordnære kvinne, som har innsett realitetene, men som allikevel velger å være lykkelig!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #18 Skrevet 2. april 2003 Rettelse ovenfor her: Skal være MENNESKERS ikke menners..altså - - - MENNESKERS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå