Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen gode (men ikke for vanskelige) franske aviser? Jeg finner bare le monde, og synes den er litt tung. Skulle lest litt, fordi jeg har fransk heldagsprøve i morgen.

Kid-a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se... Selv synes jeg Le Monde er veldig bra, men du har jo rett i at den er litt tung. Skal du kjøpe en avis eller lese på nettet? Hvis du skal kjøpe, er det kanskje en god idé med et eller annet magasin, de har som oftest litt for alle "nivåer". Hvis du skal lese her på nettet kan du prøve: www.lefigaro.fr (nasjonal), www.laprovence-presse.fr (lokal, for Provence) eller www.courrierinternational.com (aktualitetsmagasin for ungdom). Lykke til med heldagsprøve i morgen!

:D Amelie

• Liker 1
Skrevet

Le monde er en veldig god avis, ja. Men tatt i betraktning at mitt ordforråd er på under hundre ord, og at jeg ikke forstår grammatikken overhodet, vil jeg påstå at den er i vanskeligste laget.

Takk for tips!!

Kid

Skrevet

Ikke for å være dust, men da ville jeg vel kanskje forberedt meg til heldagsprøve ved å lære noen ord og litt elementær grammatikk istedenfor å surfe på internett...

Skrevet

Jeg har ikke selvdisiplin til å pugge gloser. Å lese er en mye morsommere måte å lære på. Grammatikken kommer av seg selv etter hvert.... men jeg skjønner hva du mener.

kid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...