Gå til innhold

Er det sykt

Fremhevede innlegg

Gjest shygirl
Skrevet

Sykt..? Nei.. Litt spesielt, men det er sikkert kult nok det...

:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver sin lyst... :D

Men husk å ta av filteret ja, eller så kan det bli temmelig tungt å puste etterhvert. :ler:

Gjest dorian
Skrevet

Og jeg som kastet vrak på en karriere som tørrdrakt-modell? :o

Jeg kunne ha gjort millioner....

dorian :ler:

Skrevet

Hvis jeg var tent og du var tent,ville vi tent på hverandre da?? Med GASSMASKER på vell og merke!!

Sier som jeg ofte sier! Smaken er som baken,den er delt!! :P

Skrevet

Gjør det du vil du. :)

hehe, hva med å starte flørting og sengekos med "Gass! Gass! Gass!" ;)

:hoho:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet
Sykt nei... utvilsomt en god fetisj om den du har sex med har spist ertesuppe på forhånd.... :hoho:

Det blir nok en kvalmende opplevelse, gassmasker/vernemasker stenger kun ute skadelige gasser, ikke lukt.

Men jeg fikk et morsomt bilde på netthinnen, av sex med vernemaske samtidig som man setter av et par CS-granater (tåregass).

Gjest M-ling
Skrevet
sex med vernemaske samtidig som man setter av et par CS-granater (tåregass).

:o

Med vernedrakt eller uten?

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

selvfølgelig uten, å ha sex med beskyttelse gjør jo at man ikke kjenner noen ting.

.....åja, du mente kanskje abc-drakt, ikke kondom? :sjarmor:

Gjest M-ling
Skrevet

Skal forresten prøve å stille opp i abc-drakt neste gang - tror dere jeg kommer såpass langt at det i det hele tatt blir et spørsmål ang. "vernedrakt" da?

Det tror jeg - too sexy for myself... :sjarmor:

Gjest care
Skrevet

Hvem kan si om noe er sykt? Det spørs vel litt hvordan konseptet videre utvikler seg.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Da har vi en date, M-ling, jeg stiller opp i marsj-støvler og tutu :hoho:

Gjest M-ling
Skrevet

:o Nå fikk jeg et... uvanlig bilde i hodet mitt.

¤kommer ikke til å få sove i natt¤

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

tenne på gassmasker? em..he..jeg har ikke akkurat hørt om det før,men,men.Kanskje du tenner på taggere? de bruker jo maske når de "jobber" coveret til linking park 8)

Gjest sexysadie
Skrevet

Mange briter ifra de høyere klasser må ha slikt...

D er fordi de gikk på såkalte kostskoler og ble vandt til alt annet enn kvinner for å si d slik.... :hoho:

• 4 år senere...
Skrevet

Dette er faktisk en ganske kjent fetisj rundt om i den store verden, gjerne i forbindelse med latex, bondage, pustekontroll og mye annen morro.

Jeg forventer ikke at andre skal forstå denne fetisjen, men det er jo noe den samme følelsen som jeg har overfor de som liker å gå med bleier i voksen alder o.l., "sykt" eller bare litt rart og sært for noen, men nytelse for andre. Hver sin smak..

Jeg er selv en av de som LIKER gassmasker. Både det å ha den på selv under sexakten og de som har den på sammen med meg.

Det er noe med å høre sin egen og partnerens pustelyder som blir sterkere og mye mer intens enn om man ikke har den på. Lydene vil jo komme selv om man ikke har filteret på, men personlig foretrekker jeg å ha det på fordi det forserker orgasmen noe helt utrolig når man må jobbe litt mer med pusten.

Vanskelig å forklare det noe bedre, men det er jo bare å prøve selv om man vil finne ut mere :-)

"Maskeladeden"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...