Gå til innhold

kjolen din


lin

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Synes det hadde vært gildt om alle la en en link med bilde av sin kjole, -gildt å se hvor likt eller ulikt vi har valgt, moten osv...

Her er min; www.bryllupsweb.no/Brudekjoler/demetrios_4153.html

Gleder meg til å se deres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angelique

Dette ble min kjole tilslutt

www.bryllupsweb.no/Brudekjoler/demetrios_1098.html

Synes kjolen din var ultralekker, Lin, men nå er jo jeg forelsket i Demetrios fra før av.

Fronten på min kjole er ganske lik den du har valgt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest: ingen har spurt deg om tilbakemelding på kjolene sine! Og hva er vel vitsen med å ødelegge en riktig så hyggelig tråd med sånne sure oppstøt? Hold det for deg selv du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer om å gifte meg i nærmeste framtid, men jeg kikker jo på kjolene deres lell.. :lol:

Jeg må si at den lin og Junebug har tenkt på er rålekker!!! Den syntes jeg var kjempefin!! :D

Måtte bare si det!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

I juni skal jeg til pers i min drømmekjole St. Patric nr. 1212. Av en eller annen grunn er dette den eneste det ikke er stort bilde av forfra.

http://www.kristinsbrudesalong.no/Stpatric...ck2002_1_no.htm

Kan dessverre ikke røpe min identitet, da jeg så at samboeren min surfet på denne siden i forrige uke.... (Kan aldri være for forsiktig)

Stor klem til alle vordende bruder! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din er helt nyyyyydelig, lin!!!!!!

Demetrios er absoilutt min favoritt!!! Har dessverre ikke noen link til min kjole, men jeg giftet meg ien lys grå prinsessekjole fra Demetrios.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjernesol

Og her er min......:

http://www.ramonadesign.se/pages/henne/index.html

Klikk på "pronovias", deretter "pronovias 2003 kolleksjon 9-16". Det er kjole nr 2 fra venstre på nederste rad ("Hechizo" er navnet på kjolen")

Det var den første kjolen jeg prøvde på det første stedet jeg var, og jeg falt for denne med én gang!

Ellers må jeg si at det er sååå mange fine kjoler i denne tråden! Likte spesielt kjolene til Lin, Junebug og Angelique :D

-Stjernesol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...