Gå til innhold

forslag til underholdning?


Iset

Anbefalte innlegg

jeg begynner å få litt panikk her. det er under 2 måneder til jeg skal til pers, og må begynne å planlegge litt her. underholdningen er noe jeg er veldig usikker på. er så redd gjestene skal kjede seg. hva hadde dere/skal dere ha til underholdning?

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... aner ikke helt hva vi skal ha...

Men har en fabelaktig toastmaster (har riktignok aldri 'toasta' noen før, men har en herlig humor, og er kjempeflink i møte med mennesker...), så vi setter stor lit til henne. Vi skal jo selvsagt møtes og diskutere en del ting før den store dagen, men jeg tenker hun har nok mange gode forslag og idèer... Jeg for min del tror det kommer til å bli en god blanding - hun kan sikkert kjøre litt underholdning helt alene også hun - korte sketsjer og sånt. Dessuten blir det nok litt leker - vi har heldigvis en del 'lekne' gjester, så det tror jeg vil slå an. Og ellers så tror jeg det er godt for gjestene å ha litt pause innimellom - at det ikke skjer noe hele tiden...

(Men jeg har også vært i bryllup der det bare var taler, spising og det var det... ikke så spennende i lengden, syns jeg... men smaken er vel som baken...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

vi skal ha et par kamerater som skal underholde... rett og slett dumme seg ut selv, de er "drevne" komikere og slår alltid an.

For oss er det viktig at gjestene skal bli underholdt, ikke underholde selv. Dette fordi både jeg og min kommende ektemann synes det er grusomt å bli tatt opp på leker, hele kvelden i festlige lag kan bli ødelagt fordi jeg gruer meg så til underholdninga dersom jeg ikke aner om hvordan det vil bli... Og vår nærmeste familie er likedan. Og det er faktisk mange flere en man tror som er slik - så i mitt bryllup vil jeg ikke at gjestene eventuelt skal grue seg for noe slikt. Har allerede fått masse tilbakemedlinger på at mange gjester gleder seg så til bryllupet vårt og festen - og de kan vikrleig glede seg og slappe av også siden de vet at ikke vi vio ha ei pining av underholdning:)

Så husk på det, alle er vi forskjellige, viktig å ta hensyn og vise respekt! (men selvfølgelig... noen elsker jo å være med på leker! - de må jo bare få lov!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så heldige å ha mange utdannede musikere blant våre venner, og som da også er bryllupsgjester, så vi skal blant annet ha ca. en halvtimes konsert mellom middagen og kaffen.

Vi har heller ikke sansen for leker med "frivillige" bryllupsgjester, så vi satser på at kvelden blir underholdende nok uten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...