Gå til innhold

Har du vært på Sicilia?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på Sicilia i fjor. 14 dager var vi der.. Anbefaler Sicilia på det sterkeste. Helt nydelig! Best å bo i Taormina, Gairdini-Naxos er kjedlig... Det er dyrt der, det er vel det enerste negative. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket hotell bodde du på, Jossie? Jeg har også planer om å reise til Taormina, og har sett at det er mange hoteller med halvpensjon (frokost og middag) inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

vi bodde på Hotel Monte Tauro... Helt fantastisk flott, ubeskrivelig vakker utsikt og sentralt å fint. Du kan se bilder og beskrivelse av hotellet på Startour sin hjemmeside :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk det samme hotellet som vi tenkte på da vi nylig skulle bestille tur til Italia! :) Vi var 3 som skulle reise og hadde derfor behov for et dobbeltrom og et enkeltrom, men det viste seg å ikke være så enkelt å få tak i enkeltrom på hotellene i Taormina. Derfor ble det Sorrento denne gang, men jeg og samboeren kommer nok ikke til å drøye det så altfor lenge før vi reiser til Sicilia også!

Er forresten bildene på denne internettsiden representative for rommene på hotel Monte Tauro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :lol:

Tror nok de fleste bildene er tatt fra en Suite eller noe sånt. De vanlige dobbeltrommene fine med ikke så store som på bildene. Men badet og balkongen er kjempe flotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok de fleste bildene er tatt fra en Suite eller noe sånt.

Ja, det kan sikkert stemme. I prislisten står det oppført både dobbeltrom og juniorsuiter, så disse bildene er sikkert hentet fra sistnevnte. Boblebadet ser jo herlig ut, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja,ja!! :D

Jeg har vært der 3 ganger. Det skal sies at jeg har en søster der, så jeg har ikke bodd på hotell.. Men ååh, så fint det er der. Det er masse å se på, men mye blir jo også arrangert av reiseselskapene. Vet f.eks at det blir satt opp busser fra Taormina til Siracusa, for å se på det greske teateret. Men det er jo ufattelig mye å se på, så egentlig ville jeg anbefalt å leie bil, og bare kjøre rundt omkring.. Vet ikke om man kommer seg opp på Etna nå, etter de siste utbruddene.. Kanskje på nord-siden? Vel,vel, Sicilia anbefaler jeg iallefall på det sterkeste! Men ikke forvent mange engelsktalende, bortsett fra på de mest besøkte turistplassene!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jaaaaaaaaaaaaa vi var der i Juni i fjor og hadde en herlig uke. Bodde i Taormina. Kjempeflott plass og ganske ekslusiv med mange fine butikker om man er interessert i shopping (det var ikke vi). Tok mange turer og dersom du vil se bilder kan du trykke på internet siden vår - har lagt ut en liten beskrivelse av ferie turen vår da.

Feriesiden vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Flere innspill?

Vi har booket tur til Sicilia i slutten av juli i år. Alle tips mottas med takk.

Vi planlegger også å leie bil og se litt mer av øyen, og det gleder vi oss til.

hilsen reiseklar :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...