Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2002 #1 Del Skrevet 23. februar 2002 Sitter her og tenker på navn til babyen min... Vet ikke om jeg er gravid engang, hjelp!!! Håper at jeg ikke er det!! Hvorfor begynner jeg da å glede meg til å få baby?? Tenke på navn?? Planlegge turer med babyen?? Planlegge økonomien med barn i huset?? Det er så veldig selvmotsigende at jeg blir helt forvirret! Vil noen forklare meg hvorfor jeg reagerer sånn som dette????? Kjennes ut som et "bygge-rede" instinkt! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 23. februar 2002 #2 Del Skrevet 23. februar 2002 hei jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver! da jeg var i din alder så var jeg slik som deg, hver mnd så håpet/trodde jeg at nå er jeg gravid osv. men idag er jeg sååååå glad for at jeg ikke fikk barn da jeg var på din alder! synes du skal tenke på utdanningen din og få deg god jobb, og kanskje kjøpe noe eget og få deg bil og viktigest av alt oppleve masse før du får barn! sier dette her ikke for at jeg vil du skal bli lei deg, å nei da du, jeg sier det som en venn, og håper at du kan høre på meg! ta så reis masse med typen din, og opplev litt av hvert nå mens du kan, for du baby så er det ikke så lett å få seg barnevakt og dra hvor man vil hva tid man vil! vi har mange som vi kunne velge å vrage angående barnevakt, men likevel så har jeg enda ikke vært borte fra henne i en hele natt! hun er 2år nå og vi skal til å med ta henne med på bryllupsreisen! vi er en familie nå og da skal vi lyst å ha det slik, vi fikk reise hvor vi ville før henne så det behovet har vi ikke enda! men tenk godt oki!? klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå