Ruby Skrevet 30. mars 2003 #1 Skrevet 30. mars 2003 Her er en liten test om hvor mye dere vet om SEX http://tv2.timlanddata.no/Testdegselv2.php...et+du+om+sex%3F Jeg fikk Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre...
Kreps Skrevet 30. mars 2003 #3 Skrevet 30. mars 2003 WOW Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... :D
Mrs. K Skrevet 30. mars 2003 #4 Skrevet 30. mars 2003 Det samme her! Er sikker på at kjæresten min scorer like høyt :blunke: Hilsen Trille
*Lillian* Skrevet 30. mars 2003 #6 Skrevet 30. mars 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Jeg visste jeg kom til å få et slikt resultat!! Lillian
gutt_1982 Skrevet 30. mars 2003 #7 Skrevet 30. mars 2003 Jeg fikk: Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre...
Gjest Kira Skrevet 30. mars 2003 #8 Skrevet 30. mars 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre...
bare meg 79 Skrevet 30. mars 2003 #10 Skrevet 30. mars 2003 Ja er vel fornøyd med dette Veldig bra Det får en si! Du er kanskje ikke selveste Don Juan, men du vet da å finne veien fra nakken til føttene på en ganske behagelig måte. Sjansen for at du kjenner til alt vesentlig for å tilfredstille ditt favorittkjønn er stor, og feilene dine er antgelig av teknisk art. Du skal være fornøy med deg selv! :D
bare meg 79 Skrevet 30. mars 2003 #11 Skrevet 30. mars 2003 WOW Alle har fått det på testen, hva er det jeg surre med i senga da??? :-? ER jeg fjern,HMMMMM??!
Gjest the imp Skrevet 30. mars 2003 #12 Skrevet 30. mars 2003 fikk også wow! var ikke fryktelig vanskelig den testen der da.
Piglet Skrevet 30. mars 2003 #13 Skrevet 30. mars 2003 Jeg fikk også Wow! Hmm, vi er noen seksuelle genier her inne på KG... Piglet
kopfzerbrechen Skrevet 30. mars 2003 #14 Skrevet 30. mars 2003 Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre...
jordbær Skrevet 30. mars 2003 #16 Skrevet 30. mars 2003 Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre...
Skusla Skrevet 30. mars 2003 #18 Skrevet 30. mars 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Jasså ja........
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mars 2003 #19 Skrevet 30. mars 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Var det ikke det jeg visste?
Homer Skrevet 30. mars 2003 #20 Skrevet 30. mars 2003 Nei, nei, nei!!! Au, au, au!!! Er det noen som kan oppdatere meg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå