Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. mars 2003 #1 Skrevet 30. mars 2003 Lumene Blue Aqua Drops Eye Cream kommer i en liten tube på 20 ml. og koster 114 kroner på Parfymelle. Påfør hver kveld før du legger deg og du holder huden rundt øynene myk og smidig samt at du forebygger rynker og fine linjer. Lumene er ett finsk merke og er spesielt utviklet for Skandinaviske kvinner. Bruker du denne kremen sammen med Lumenes øyensminkefjerner har du ett godt pleieprogram for huden din uten at det skal koste hundrevis av kroner. Milla
elle Skrevet 30. mars 2003 #2 Skrevet 30. mars 2003 Hyggelig at noen skriver noe bra om Lumene, vi selger merket hos oss. Men det virker som om unge forbrukere ikke aner hva Lumene er! I Finland selger de mer Lumene en Lancome.....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. mars 2003 #3 Skrevet 30. mars 2003 Lumene er jo utviklet for skandinavisk hud og er ett godt merke som både har bra pris og god kvalitet. Flere burde oppdage dette merket. Milla
Elisjeba Skrevet 30. mars 2003 #4 Skrevet 30. mars 2003 Hmm, jeg må innrømme at jeg ikke har hørt om dette merket før. Skal ta en titt på det når jeg har litt penger til overs. Takk for tipset Milla! :kgsmil:
Hello Kitty Skrevet 30. mars 2003 #5 Skrevet 30. mars 2003 Enig med dere. Jeg sverger særlig til øyesminkefjerneren, den er helt suveren! Bruker den alltid på jobb, og kundene bytter som regel til den etterpå...jobber endel i London, og der er de veldig begeistret for den - it's fab, darling (som de uttrykker det).
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #6 Skrevet 5. april 2003 Hei Minnie! Takk for tips! Min gamle øyenkrem var akkurat tom, så i dag kjøpte jeg ny. Ble til at jeg kjøpte en som het Blue Hydra Drops Moisturizing Eye Gel fra Lumene. Jeg kjøpte en 15 ml tube som kostet 110 kroner. Grei pris for en student med litt dårlig råd!
Væren Skrevet 5. april 2003 #7 Skrevet 5. april 2003 Minnie; ettersom du adresserer denne tråden særlig til unge jenter, så må jeg spørre: Er Lumene beregnet spesielt på unge kvinner, eller kan vi på 38 også bruke denne? Jeg vet jo at Lumene er spesielt tilpasset nordisk hud og klima osv, men lurer på om den passer alle aldersgrupper? Akkurat nå har jeg en øyenkrem fra Mary Kay (home party produkt), men har tidligere brukt Olesome fra Volare, som jeg synes var vel så god. Jeg vil jo gjerne ha en øyenkrem som fjerner de få rynkene jeg allerede har fått, jeg da... Men ettersom det er smilerynker, får jeg vel bare leve med dem og tenke at det jo alltid kunne ha vært verre... Får passe på å smile hele tiden, slik at de ikke synes!!! God helg!
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #8 Skrevet 5. april 2003 Minnie; ettersom du adresserer denne tråden særlig til unge jenter' date=' så må jeg spørre: Er Lumene beregnet spesielt på unge kvinner, eller kan vi på 38 også bruke denne? Jeg vet jo at Lumene er spesielt tilpasset nordisk hud og klima osv, men lurer på om den passer alle aldersgrupper?[/quote'] Jeg vet at du spurte Minnie, men jeg svarer nå likevel. Lumene har ikke bare produkter til unge kvinner, men akkurat den øyenkremen Minnie anbefaler er nok best egnet til unge kvinner. Men Lumene har flere forskjellige øyenkremer, for en oversikt ta en titt på hjemmesiden deres: http://www.lumene.com/eng/index.html
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #9 Skrevet 6. april 2003 Nå ble jeg litt nysgjerrig også. Er jeg på 27 år for gammel til å kjøpe denne kremen. Hvis ikke, hvilken krem bør jeg satse på? Har ikke brukt øyekrem hittil, men tror det er på tide å begynne.
Juliet Skrevet 6. april 2003 #10 Skrevet 6. april 2003 114 kroner for 20 ml? Nei, har jammen ta bedre ting å bruke penger på enn øyenkrem, man får da slikt mye billigere på f.eks Vita...Og med MINST like bra kvalitet. Helt sant altså
Cilla Skrevet 6. april 2003 #11 Skrevet 6. april 2003 Tror ikke man får bra øyekremer som er så veldig mye billigere på Vita eller H&M. Kjøpte en loreal øyekrem en gang i fjor, den kostet ca 90 kr, hva gjør vel 15 kr fra eller til da?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #12 Skrevet 6. april 2003 Nå ble jeg litt nysgjerrig også. Er jeg på 27 år for gammel til å kjøpe denne kremen. Hvis ikke, hvilken krem bør jeg satse på? Har ikke brukt øyekrem hittil, men tror det er på tide å begynne. Det stod på den kremen jeg kjøpte at den passer til alle aldersgrupper. Den fukter og reduserer mørke ringer under øynene. Men om du bør kjøpe den avhenger av hvilke egenskaper du vil øyenkremen skal ha. Lumene har en annen krem som fukter, demper hovenhet og strammer opp. De har en med vitaminer og en for sensitiv hud...Så da får du bare finne ut hva du trenger.
Gjest Donna Skrevet 6. april 2003 #13 Skrevet 6. april 2003 :oops: Vet nesten ikke om jeg tørr å spørre en gang jeg ....skal hviske det : Må man virkelig bruke øyekrem? Jeg smørrer meg med en ansiktkrem i kinnene og på nese og hake og panne hver morgen. Om kvelden vasker jeg bort sminken (øyeskygge, kajal og mascara) med vann og gnir med et håndkle - eller jeg tar det om morgenen før jeg sminker meg igjen ....mascaraen er vanskeligst å få av - så det hender jeg bruker en rensemelk før vannet. Trodde det beste var å dille minst mulig med huden jeg - ikke bruke massevis av produkter ...... Tror jeg muligens burde hatt litt opplæring i riktig behandling av huden - så noen tips motas med takk ... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #14 Skrevet 6. april 2003 Hei Virgo. Du gjør akkurat det samme som meg du. Men nå tror jeg at jeg skal begynne å skjerpe meg littegrann. I hvertfall bruke mer sminkefjerner og ansiktsvask og kanskje kjøpe denne øyekremen.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. april 2003 #15 Skrevet 6. april 2003 Om kvelden vasker jeg bort sminken (øyeskygge' date=' kajal og mascara) med vann og gnir med et håndkle - eller jeg tar det om morgenen før jeg sminker meg igjen[/quote'] Gnir med ett håndkle ja..... :o er det mulig. Øyeskyggen skal alltid fjernes om kvelden med øyensminkefjerner og pads (bomull), ikke håndkle, ikke gni. Huden rundt øynen er sensitiv, er det virkelig så vanskelig og skjønne? Man sover ikke med sminke på om natten, det sliter noe helt vannvittig på huden. Etter sminkefjerningen bør huden få en øyenkrem. Hver dag- hele året. Om øynene lett blir hovne kan man bruke en øyegele som man oppbevarer i kjøleskapet slik at den er kald og forfriskende når man tar den på. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. april 2003 #16 Skrevet 6. april 2003 Har ikke brukt øyekrem hittil, men tror det er på tide å begynne. Du kan godt forsøke denne kremen selv om du skulle begynt med den for ca 6 år siden. Har du allerede fått rynker så ville jeg satset på Lancome Hydra Zen Eye treatment eller Clinique's All About Eyes. Og husk riktig øyensminkefjerner- ikke noe såpe og vann og gniing med håndkle! Det er for fjortisser som ikke vet bedre. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. april 2003 #17 Skrevet 6. april 2003 114 kroner for 20 ml? Nei' date=' har jammen ta bedre ting å bruke penger på enn øyenkrem, man får da slikt mye billigere på f.eks Vita...Og med MINST like bra kvalitet. Helt sant altså [/quote'] Ja og her har vi en som vet hva hun snakker om ser jeg :D Lumene selges bla. annet hos Vita og koster omtrent det samme der som alle andre steder. Minnie
Eowyn Skrevet 6. april 2003 #18 Skrevet 6. april 2003 Minnie, la nå de nye brukerene få bli kjent her inne før du gyver løs på dem....Kanskje hun mente at hun kan finne noe som er billigere på Vita (også)?
Juliet Skrevet 6. april 2003 #19 Skrevet 6. april 2003 Hmmm...takk Eowyn, ja det var det jeg mente. :oops: Har ikke sett den kremen du anbefalte på Vita Minnie, men jeg er heller ikke den typen som ser etter de dyreste merkene. Holder i massevis med de som koster halvparten av din krem, blir nok like fin med den
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. april 2003 #20 Skrevet 6. april 2003 Holder i massevis med de som koster halvparten av din krem' date=' blir nok like fin med den [/quote'] En øyekrem til ca. 50 kroner? Venter spent på oversikten over de som koster dette. Lumene er ikke blant de dyreste- men blant de rimeligste merkene. Er du egentlig sikker på om du vet hva du prater om Juliet? Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå