Ruby Skrevet 30. mars 2003 #1 Skrevet 30. mars 2003 Tenker tilbake på tidlig 90-tallet og mine favoritter Skid Row, typisk langhårete rocka musikk. Hvem er deres favoritter, det finnes/fantes jo mange "hair-band" der ute! :brunette: (Må nesten presisere at jeg fortsatt elsker Skid Row, men har valgt å følge vokalisten som har gått solo, i steden for bandet. Men musikken er fortsatt like bra!)
Gjest Scarlet Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Iron Maiden, Judas Priest, Manowar, KISS...Stage Dolls..hehe. For å nevne noen
Frk Doodad Skrevet 1. april 2003 #3 Skrevet 1. april 2003 Jeg hadde en laang Guns'n Roses periode....
chimp Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Likte Bon Jovi dengang og liker dem fremdeles....
Gjest Lea Skrevet 1. april 2003 #5 Skrevet 1. april 2003 Jeg hadde nok en liten Skidrow-periode jeg også. Var skikkelig forelska i vokalisten :o . Gikk etterhvert over på Metallica, som ikke er sååå langhåra, men de havner vel kanskje i samme kategori?? Er forsatt Metallica-fan da.
Gjest gotthard Skrevet 1. april 2003 #6 Skrevet 1. april 2003 SKID ROW er jo så klart best da de har foresten gitt ut ny plate nå , mye tyngre men også mye dårligere uten sebastian. sebastian solo er også konge. maiden , l.a guns . thunder . white lion . bon jovi , vixen . twisted sister... lista er lang og utrolig mye kul musikk i den lista , har for det meste 80 talls heawy i samlinga mi... har dere sett rock star? den må dere se om dere likte 80 tals hear-heawy
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #7 Skrevet 2. april 2003 Jeg har sett Rock Star! Syntes den var bra, bortsett fra slutten...da ble den litt for typisk amerikansk :blunke:
Gjest Scarlet Skrevet 2. april 2003 #8 Skrevet 2. april 2003 Huff...meg og den innloggingen (Innlegget over er mitt)
Ruby Skrevet 2. april 2003 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2003 sebastian solo er også konge. Ingen argumenter der nei!!! Han er og blir den beste vokalisten etter min mening!!! BAZ RULEZ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå