Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt merkelig spørsmål kanskje, men ble bare litt nysgjerrig.

Om dere (par altså) legger dere samtidig ofte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chica_ikke innlogget
Skrevet

Nei, ganske dårlig med det, da jeg er trøtt før halv elleve, og han ikke før i ett - to tiden...

Skrevet

Jepp, stort sett hele tiden. Kan skje på sommeren hvis en har ferie og den andre ikke at vi legger oss ulikt, ellers er det samtidig mesteparten av tiden ellers. Har ihvertfall aldri skjedd at han har lagt seg før meg, da hellerm omvendt de få gangene det har skjedd.

Lillian

Gjest Étoile
Skrevet

Vi legger oss alltid samtidig, bortsett fra når en av oss er ute sent med venner osv.

Skrevet

Ikke sånn veldig ofte nei.. Jeg blir stort sett trøtt ved 23 tida, mens han gjerne sitter oppe til 00-01.. Jeg våkner alltid når han kommer og legger seg da, så da får jeg sagt natta to ganger :D

Gjest Mzfire
Skrevet

Samboern min liker å sitte til langt på natt, mens jeg liker å legge meg tidligere. Men siden jeg liker å legge meg samtidig med ham truer jeg meg til å være oppe helt til han legger seg. Men det hender vi bytter på også, at han legger seg samtidig med meg når jeg vil legge meg. Men stort sett legger vi oss samtidig. Ikke før nå i det siste har jeg vært så stup trøtt at jeg ikke har klart å holde meg våken til han har kommet for å legge seg ved siden av meg. Det er godt til en forandring, at jeg sovner først :)

Skrevet

Vel, det kommer an på hva men definerer under"legge seg samtidig".....

Vi legger oss vanligis samtidig, men det hender at en av oss blir liggende "alene" i ca 30 min før den andre legger seg, men vi synes alikevell at det er nesten samtidig vi....

Definisjonsspørsmål, altså...

*klem*

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, vi legger oss samtidig. Syns det er koselig begge to! Men han har en tendens til å sovne på sofaen først da, så han jukser jo litt, da... :wink:

Skrevet

Vel som regel. Men det hender at jeg sitter her på KG om kveldene og han går å legger seg, men da ligger han å venter på at jeg skal komme

Syntes det er utrolig koselig om kveldene i sengen

Det er da vi snakker sammen om dagen vår, planene våre osv.

Det er en intim stemning og den stunden jeg setter mest pris på ...

Gjest Scarlet
Skrevet

Ja, stort sett så gjør vi det. Det skjer få ganger at vi ikke gjør det egentlig. Det må bli hvis en av oss har fri en dag og den andre ikke har det. Da blir det som oftest til at den som har fri legger seg litt seinere enn den andre. Men jeg synes det er best å legge seg samtidlig! Synes det er så godt å bli holdt rundt, og da sovner jeg mye raskere/bedre også :blunke:

Skrevet

Nei, vi har helt forskjellig døgnrytme... og ikke minst helt forskjellig søvnbehov.

Gjest besøkende
Skrevet

Jeg og kona har forskjellig døgnrytme-hun B+ og jeg A. Det gjør at vi legger oss forskjellig og har heller ikke noe sexliv lenger. Det er trist, men ser ut som svært vanskelig å gjøre noe med. Når hun vil er jeg død av trøtthet og når jeg vil ønsker ikke hun. Sånn har vi levd lenge. Mitt råd er - få dere en partner med noenlunde samme døgnrytme!

Skrevet

Til nå har vi lagt oss samtidig, men om det bare er nå i førsten får tiden vise :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, vi legger oss nesten alltid samtidig - uansett om det bare er for å legge seg eller om vi lurer litt på om vi kanskje har lyst til å praktisere litt heterofili på hverandre. :sjarmor:

Hun har mye større søvnbehov enn jeg har (jeg er B-menneske om kvelden og A-menneske om morgenen; stort sett kjempepraktisk!), så det hender at jeg sniker meg opp igjen etter at hun har sovnet.

Skrevet

Vi legger oss nesten aldri samtidig...

Han er trøtt kjempetidlig (klokka 22 eller 23), mens jeg gjerne sitter oppe til langt på natt. Er avhengig av denne alene-stunden jeg.

Hetrofili :ler: praktiseres derfor på andre tider av døgnet.

Gjest Dolphina
Skrevet

Når begge er hjemme gjør vi som regel det ja. :wink:

Men siden kjæresten min jobber 3-skift, legger jeg meg ofte alene.

Orker ikke sitte oppe alene til halv 12 alltid for å vente på han, når jeg skal tidlig opp igjen.

Men når han jobber på dagtid så legger vi oss som regel samtidig.

Har tv på rommet så den som ikke er trøtt ser som regel på den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...