Madison Skrevet 29. mars 2003 #1 Skrevet 29. mars 2003 Hei! :D Har planer om å lege påskeegg til en gutt/mann jeg har blitt godt kjent med den siste tiden. Er inne i en fase hvor "vi ikke vet hva som skjer". Tar ting som det kommer. Noen ideer til spesielle ting jeg kan fylle oppi med? Bortsett fra godteri... der er det vel bare å satse på at han liker det som blir. En som nevnte små søte kort i en tråd.. det er litt tidlig her tror jeg. Noen som har noe annerledes å dele med meg? klemmer fra Madison
Madison Skrevet 29. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2003 hmmm..det hadde vært en ide.. men vi bor 4 timer fra hverandre. Gavekort hos oslo kinoene hjelper lite da.. (eller.. han kommer jo å besøker meg...kan jo bruke de da..) hmm..var lurt det :D
Iset Skrevet 30. mars 2003 #4 Skrevet 30. mars 2003 forlovelsesringer? neida bare tuller men hva med et gavekort på en god middag på restaurant? det kan jo brukes når man vil selv:) klem Iset
Madison Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2003 forlovelsesringer ja, kanskje ikke Middag er jo en ide...(say goodbye til lønninga mi ) hmmm...kini og middag og godteri.. kanskje... han er bmx frelst(og ingen ali)...noen som vet om noen stilige nøkkelringer el no kanskje..? f.eks.. :D
Midnattsol Skrevet 30. mars 2003 #6 Skrevet 30. mars 2003 Det var lurt! En BMW-nøkkelring hadde vært noe å lagt i påskeegget til sambo. Men hvor har de det..
Eowyn Skrevet 30. mars 2003 #8 Skrevet 30. mars 2003 Typen min har en som du kan få Bytta jo ut bmw'en, så da er ikke den nøkkelringen noe interessant mer . Neida, fra spøk til alvor, du kan jo høre hos nærmeste bmw-forhandler i Oslo om de har? Eller i en vanlig butikk hvor de selger all slags utstyr til biler.... Lykke til ihvertfall!!
Midnattsol Skrevet 11. april 2003 #9 Skrevet 11. april 2003 Funnet ut noe, Madison? Bestemt deg for hva du skal ha i påskeegget? Siden min sambo har bursdag i påska skal han få den ene gaven sin i et påskeegg. Blir sikkert nok godis uansett, så det får han ikke i egget. Kjøpte en deo fra Calvin Klein som jeg har lagt oppi. Kjøpte et grønt glitrende egg, ikke av disse med masse kaniner og greier på. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå