Gå til innhold

Mister interessen

ElleVille

Anbefalte innlegg

Hei, Anne.

Nei, akkurat nå for tiden er jeg ikke komfortabel med hverken det ene eller det andre. Har fullstendig møtt veggen.....men, men, det er det kun jeg som kan gjøre noe med.

Alt har sin tid, kanskje dette forholdet har kommet dithen?!? Tiden framover vil vise det.

Hadde jeg skulle gitt en objektiv og "rettferdig" forklaring på forholdet jeg er i, hadde jeg blitt sittende her å skrive, de neste to dagene....

Det er to parter i et forhold, og det er garantert feil fra min side også, som gjør at ting ikke fungerer som det burde.

Synes det er fint å lese at andre forhold funker, slik det ideelt sett burde gjøre i alle forhold.

Med enkle stikkord som; Gjensidig respekt, åpent sinn, tolmodighet, frihet under ansvar og litt vidsyn fra begge parter i et forhold, så kan en komme et stykke på vei.

At kjærlighet dør ut, kan en aldri gardere seg mot....eller at en vokser fra hverandre.

Har sagt det før, og sier det igjen; Skulle ønske jeg kunne ta med meg erfaringen fra de ti siste årene, og startet på nytt igjen.

Ellers har vi to kjente ordtak: "Like barn leker best" og "Ulikheter tiltrekker hverandre".

Vel, jeg holder fast og bestemt på det første.

Hmmmm....tiden renner ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amanda og Aline:

Det virker som om jeg har svært mye til felles med dere. Jeg kjenner meg utrolig godt igjen. Og akkurat nå er jeg mest redd -redd for at jeg aldri skal tørre å forsøke igjen.

Signals: Jeg har lest innleggene dine med stor interesse. Takk.

Klem,

Nelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...