Gjest Duchess Skrevet 29. mars 2003 #1 Del Skrevet 29. mars 2003 sliter litt med det jeg, for å søke på artist fungerte ikke så bra-så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 29. mars 2003 #2 Del Skrevet 29. mars 2003 si meg navn på sang og artist og jeg skal fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 29. mars 2003 #3 Del Skrevet 29. mars 2003 det er en hel haug, derfor trenger jeg å vite hvor jeg finner det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 29. mars 2003 #4 Del Skrevet 29. mars 2003 javelda for populærmusikk pleier jeg å søke på google feks: lyrics beatles help Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #5 Del Skrevet 29. mars 2003 Googles er genialt! Pleier også å skrive lyrics + artisten. da får man ofte opp sider som har tekster i fleng! Dersom jeg husker deler av sanger skriver jeg inn det jeg måtte komme på, så finner jeg fortere den jeg er ute etter. Vet jeg ikke navnet på artisten, eller hva sangen egentlig het, så skriver jeg det jeg husker av teksten, kan funke bra det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 30. mars 2003 #6 Del Skrevet 30. mars 2003 www.letssingit.com og www.lyrics.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 30. mars 2003 #7 Del Skrevet 30. mars 2003 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå