Gjest Sommerfuglen Skrevet 29. mars 2003 #1 Skrevet 29. mars 2003 Vil bare si til alle dere her på forumet at jeg er verdens lykkeligste kvinne... jeg har opplevd den mest romasntiske kvelden i mitt liv!!!middag, roser, champagne og frieri!!!!! han svarte ja!!!!!! dere må gjerne se hva jeg planla på de andre temaene jeg har skrevet di siste dagene, for det står litt mer detaljert der.... Må kose med mannen min nå.... ELLER FORLOVEDEN MIN:) kan ikke skrivemer!!!! lykke til dere andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Madison Skrevet 29. mars 2003 #2 Skrevet 29. mars 2003 Det var koselig å lese :D 8så tråden din før du skulle fri og) GRATULERER SÅ MYE :D
Gjest Diva Skrevet 29. mars 2003 #3 Skrevet 29. mars 2003 Grrrrratulerer så masse :D Lykke til og ha en flott lørdagskveld : - ) Klem, Diva
Amelie Skrevet 30. mars 2003 #9 Skrevet 30. mars 2003 GRATULERER! Gleder meg til å høre hvordan det går med dere videre! Amelie
Gjest Sommerfuglen Skrevet 30. mars 2003 #11 Skrevet 30. mars 2003 Tusen takk alle sammen for alle gratulasjonene!!!!Det setter jeg virkelig pris på!!! Vi skal ikke offentligjøre det før vi setter på ringene den 7 april og jeg gleder meg virkelig til jeg skal si det til mamma!! Vi har tenkt å gifte oss om 2 år til slik at vi kan spare opp litt penger!! :D
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2003 #12 Skrevet 30. mars 2003 Gratulerer så mye! Ønsker dere lykke til! :D
Skusla Skrevet 30. mars 2003 #13 Skrevet 30. mars 2003 GRATULERER SÅ MASSE Så koselig for deg da...... Lykke til videre med FORLOVEDEN din.... :D
Chiquita Skrevet 1. april 2003 #16 Skrevet 1. april 2003 GRATULERER Når setter dere dato da?????? *klem*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå