Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #1 Skrevet 29. mars 2003 Jeg lurte på.. Når man har Kazaa, må man også høre på musikken fra kazaa? Jeg prøvde nettopp å høre noen låter med å åpne mappa og klikke på den aktuelle låten, og da kom winamp-spilleren opp, så den var forsåvidt grei. Men, jeg får ikke til å lage spillelister eller no i winamp. I det hele og store forstår jeg meg lite på den greia der... :-? Tips?
Gjest Lea Skrevet 29. mars 2003 #2 Skrevet 29. mars 2003 Du må nok laste ned musikken først... Hvis det var det du mente.. Når du har lastet den ned og lagret den på PC-en, så kan du legge den i spillelistene.
Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #3 Skrevet 29. mars 2003 Har lasta ned og alt det der, og har det i spillelister på kazaa. Men jeg får altså ikke til å legge det i spillelister i winamp..
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2003 #4 Skrevet 29. mars 2003 Men hvor ligger den musikken du har lasta ned da? Hvis den ligger i en mappe eller noe, skal du kunne høyreklikke på sangen og få noe sånt som legg til i winamp spilleliste. Husker ikke helt hva som står...
Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #5 Skrevet 29. mars 2003 Jo, jeg prøvde det. Dvs, jeg dobbelklikka sangen så den begynte å spille først, så valgte jeg spilleliste på winampspilleren og prøvde å legge til både den og andre sanger. Hmm, kan jo prøve en gang til uten å spille den av da.. Jeg har inntrykk av at kazaa krever litt mye av maskinen sånn at den går tregere, derfor ville jeg prøve med en annen spiller. Har jo så mange fine sanger nå.. (hører på Mortiis...)
Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #6 Skrevet 29. mars 2003 Ok, nå fikk jeg til noe her.. Trodde ikke den kom til å spilles av i Windows media spilleren (har hatt trøbbel med den før), men det funka, og jeg fikk lagt sangen i spilleliste der. Nå lurer jeg jo på om det er måte å få flere sanger inn i den lista på en gang... Akk ja, lurer man ikke på det ene så lurer en på det andre...
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2003 #7 Skrevet 29. mars 2003 Men fikk du ikke opp noe sånt som "enqueue to playlist in winamp" da du høyreklikka? Har du prøvd å merke flere filer, høyreklikke og velge: add to playlist?
Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #8 Skrevet 29. mars 2003 Nei skulle du sett der fikk jeg til Winampen også.. Takker og bukker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå