Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #1 Skrevet 29. mars 2003 Jeg får nå og da opp en melding om skript feil i linje ditt, punkt datt e.l. samt spørsmål om jeg vil fortsatte å kjøre skript på siden. hittil har jeg pleid å svare "ja", men det er jo litt dumt å ikke vite hva dette dreier seg om.... Så.. noen som kan opplyse meg?
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2003 #2 Skrevet 29. mars 2003 Du har XP regner jeg med? Det går an å skru av disse feilmeldingene. Via kontrollpanelet/alternativer for internett regner jeg med. Sitter ikke på XP-maskinen akkurat nå, så jeg kan ikke gi deg oppskriften. Let i alternativer for internett du! Alternativer for internett finner du direkte via "Verktøy" i nettleseren også.
Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #3 Skrevet 29. mars 2003 Lurte nå egentlig mest på hva det betød, jeg da...
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2003 #4 Skrevet 29. mars 2003 Det betyr at den sida du prøver å vise ikke er helt riktig koda, annsynligvis. I alle fall ingen ting som kan skade PC'n. Det eneste problemet som kan oppstå er at sida ikke vises skikkelig. Jeg har slått av funksjonen, fordi det kan være svært mange feil på enkelte sider og dermed omtrent umilig å laste ned sida uten "hundrevis" av klikk/entertrykk.
Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #5 Skrevet 29. mars 2003 Se der ja, da var mysteriet løst. takker og bukker.
Gjest Admin'C Skrevet 30. mars 2003 #6 Skrevet 30. mars 2003 Norton reagerer <av og til på slikt, siden det er bygd opp med ie som bakgrunn, hvis ie begynner å bølle da med script errors, så får du dem i verste fall i norton også og dermed er de programmet borte. Skjedde med meg og jeg er ikke den eneste som har hatt det problemet, så det kan være farlig hvis det skjer i norton. Ellers er det bare å skru av, du kan jo også ta en titt innom opera hvis du har lyst å prøve noe nytt
Furstina Skrevet 30. mars 2003 #7 Skrevet 30. mars 2003 Det vore skönt om scriptfelen kunde rättas. Det är visserligen rätt så lätt att ställa in så man inte ser dem men på min jobbdator måste jag ha scriptfelen påslagna eftersom jag håller på med webbutveckling och vill se mina egna felmeddelanden. När man går mellan forument "Gå til: Velg Forum" får man JavaScript felen både när man väljer forum och när man klickar på "Gå".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå