Labella Skrevet 29. mars 2003 #1 Skrevet 29. mars 2003 Hjelp! Jeg har fått en sang på hjernen - vil ikke ha den der mer! Bare fordi samboeren nynnet noen strofer i dag morges har jeg blitt gående og synge på denne sangen i hele dag... Ikke en hvilken som helst sang heller, det handler om kjenningsmelodien til "Kalle Klovn" Tips til fjerning av sang, anyone?
Midnattsol Skrevet 29. mars 2003 #2 Skrevet 29. mars 2003 Argh! "kalle klovn, kalle klovn er en artig liten pode...." *nynne* Tror jeg må sette på noe annet så ikke jeg får den på hjernen nå! Kanskje det hjelper deg? Sett på noe musikk!
Gjest care Skrevet 29. mars 2003 #3 Skrevet 29. mars 2003 Finn en annen teit sang som du kan synge på. Det må alltid jeg gjøre... :blunke:
Mrs. K Skrevet 29. mars 2003 #4 Skrevet 29. mars 2003 "Postmann Pat, Postmann Pat med sin sorte og hvite katt....." Den skal du få hos meg - helt gratis :D
Væren Skrevet 29. mars 2003 #5 Skrevet 29. mars 2003 Dere skulle bare visst hvordan det er å få Pompel og Pilt på hjernen Det eneste som nytter, er å sette på noe annen musikk - som du vet du ikke blir lei av med det første!
Gjest Kira Skrevet 29. mars 2003 #6 Skrevet 29. mars 2003 Nynne på en annen sang? Andungen kvakk kvakk? :D
Madison Skrevet 29. mars 2003 #7 Skrevet 29. mars 2003 Lurt å gå inn på denne tråden ja.. arrrrrrrg :-?
Labella Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2003 Nå har jeg hørt på annen musikk, trallet og sunget på andre sanger, og jeg tror jammen at "Kalle Klovn" er borte nå :D Takk for tips og moralsk støtte :blunke: Nå får jeg bare håpe at ikke samboeren starter dagen i morgen med den forbaska sangen igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå