Thea Skrevet 29. mars 2003 #1 Del Skrevet 29. mars 2003 Da var tiden min her på KG forbi Er her i Drammen for å hente de siste sakene mine nå. Har begynt å komme i orden i leilgheta nå, men det gjenstår fremdeles mye jobb. Leiligheta blir kjempe fin og super koselig. Tror jeg kommer til å stortrives der jeg :D Jeg kommer innom når jeg får anledning til det med en oppdatering i ny og ne :D En stooooor klem til alle + en ekstra stor en til Duchess, Midnattsol, Vinga,Lillian,Linsi,Kristian og Kevin. Dere er noen supre mennesker alle sammen :D Stor klem fra Frognerpiken Theaaaaa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. mars 2003 #2 Del Skrevet 29. mars 2003 Og du er SUPERDUPER du også!!!!!! *BIG HUG* Velkommen til de fjonges strøk, her skal det svinses og svanses . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. mars 2003 #3 Del Skrevet 29. mars 2003 Blir du borte?? :o :cry: det får du ikke lov til... kg må ha Thea.. masse Thea,... men masse lykke til i ny leilighet, flink er du :D klemmer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. mars 2003 #4 Del Skrevet 29. mars 2003 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Did I make myself clear?? Du vil bli dypt savnet her, lille venn! Men jeg er så utrolig glad for at jeg har vært så HELDIG å bli kjent med deg, og at jeg har mobilnummeret ditt!!! Vi snakkes forhåpentligvis snart, Thea, jeg må bare komme meg i orden i mitt nye hjem jeg også..... Ta godt vare på deg selv til vi snakkes igjen, da, vesla!! Og husk: Du er et utrolig skjønt menneske, bare så du vet det!!! :D Kjempekoz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 29. mars 2003 #5 Del Skrevet 29. mars 2003 Synd du blir borte, du vil bli savnet, men vi holder kontakten vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. mars 2003 #6 Del Skrevet 30. mars 2003 :kysse: Vi sees Thea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 30. mars 2003 #7 Del Skrevet 30. mars 2003 Du får stikke innom en gang iblant da å hilse på. Lykke til i ny leiligheten da!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. mars 2003 #8 Del Skrevet 30. mars 2003 Trist.. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 30. mars 2003 #9 Del Skrevet 30. mars 2003 Vi kommer til å savne deg her på KG,ønsker deg alt godt i Drammen. klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. mars 2003 #10 Del Skrevet 30. mars 2003 *kremt* *kremt* Hun flytter FRA Drammen, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 30. mars 2003 #11 Del Skrevet 30. mars 2003 Lykke til da Thea, og kom innom en gang i mellom!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 30. mars 2003 #12 Del Skrevet 30. mars 2003 Fikk jeg ikke sagt ha det? :cry: Håper du har det fint da, Thea! Lille solstråle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå