Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

derca blir drept , de klarer og finne han som har gjort det men han kan nå slippe unna!

han var jo syk!

hjertefeil som gjorde at han måtte gå på medesin , og da tåler han ikke alkohol.

så det er jo ikke hans skyll kan du si , han er jo egentlig offeret her...

men om han da ikke viste hva han gjorde og ikke klarte og tenke klart hvofor har han da klart og tenke seg til og knuse ruta før han går så det ser ut som innbrud?en som ikke er bevist sinne handlinger trur jeg ikke ville tenkt på og sjule spor slik.

hvorfor drikker han når han veit at han ikke skal blande pillene med alkohol , det er jo uforsvarlig og burde straffes.han vet han kan gjøre mye dumt men velger og blande , det er vel straffbart?

veit ikke helt om jeg skal le eller grine av rets norge lengere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir han ikke straffet bør noen andre ta seg av han. :x

Gjest sexysadie
Skrevet

For han visste sikkert ikke at han ikke måtte drikke alkohol når han gikk på medesin....

Innlegget endret. Hege (mod)

Skrevet

En jurist som ble intervjuet på TV om denne saken, sa at det er forskjell på uforskyldt og selvforskyldt rus når straffeskyld skal vurderes.

Det finnes rettspraksis som kan bygges på i denne forbindelse. Så da regner jeg med at mannen får en rettferdig dom.

Så sant ikke en eller annen smarting klarer å overbevise om at fyren var bevisstløs i gjerningsøyeblikket...

:roll:

Skrevet

Hvis han går på medisiner så han ikketåler alkohol, må han la være og drikke. og det er vel få som klikker etter en slurk øl, og da må man ta ansvar for og stoppe hvis man merker at dette kan gå galt. alkohol gjør deg ikke mindre skylding, for man kan velge og ikke drikke.

men man slipper unna så mye i norge, for her er vi ikke beregnlige så fort vi har gjordt noe galt.

Skrevet

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks- sammenhenger man ikke kjenner.

Beklager, men jeg må lukke denne..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...