oyli Skrevet 29. mars 2003 #1 Del Skrevet 29. mars 2003 Vi holder på å pusse opp et helt hus og står fast i forhold til et par rom bl.a. et kjøkken som skal skiftes helt ut. Vurderer nå å hyre en interiørarkitekt for å få hjelp til å se løsninger vi ikke selv ser. Har noen av dere erfaring med bruk av interiørarkitekt? Var det verdt pengene? Kjenner ikke til noen interiørarkitekter og er redd for å ikke finne den rette. Gode råd mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. mars 2003 #2 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg har vært borti interiørarkitekter EN gang i forbindelse med oppussing av lokalene våre på jobben. Dette blir kanskje litt annerledes, men min erfaring er at vi like greit kunne gjort det selv. De kom med mange dyre løsninger og hadde tydeligvis sin egen stil. Når det gjelder kjøkken ville jeg tatt ontakt med Norema e.l. De tegener gratis etter mål og du trenger ikke å kjøpe det hvis du ikke ønsker. Du trenger bare å tegne opp rommet og hvor dere har dører, vinduer, vann og strøm. Vi fikk mange gode råd hos Norema. Tegningen de laget tok vi med til IKEA og fikk mer for pengene :blunke: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gigi Skrevet 29. mars 2003 #3 Del Skrevet 29. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. mars 2003 #4 Del Skrevet 29. mars 2003 Er helt enig med deg Gigi.. Og jeg (vi) kan ha hatt uflaks med interiørarkitekten vi brukte på jobben.. eller som vi endte med å IKKE bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå