Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #1 Skrevet 29. mars 2003 Ok, denne tror jeg krever at du er/har vært ivrig beskuer av musikkvideoene på z-tv... Det var en video fra Island, tror jeg. Handlinga tar sted på hva som ser ut til å være 70-tallet. Videoen handler om en gutt som leker med dukker, disse tar faren fra ham, får ham heller til å spille fotball. Senere får han dukkene tilbake av en annen gutt som spiller på samme lag. På slutten av videoen havner fotballguttene i en skikkelig mølje, og når den løses opp ser vi sannelig at hovedpersonen kliner med han andre, og faren får "hysterisk anfall".. Ja nå er jeg spent.. Noen som kan fortelle meg hva denne låta het?
Gjest Lea Skrevet 29. mars 2003 #2 Skrevet 29. mars 2003 Jeg har sett den videoen jeg... Men kan ikke komme på hva den heter.. Og derfor svarer jeg liksom. Måtte bare si at jeg HAR sett den
Gjest Starya Skrevet 29. mars 2003 #3 Skrevet 29. mars 2003 Jeg har sett den videoen jeg... Men kan ikke komme på hva den heter.. Og derfor svarer jeg liksom. Måtte bare si at jeg HAR sett den Moralsk støtte med andre ord?
Gjest Lea Skrevet 29. mars 2003 #4 Skrevet 29. mars 2003 På en måte.. JA! Må ikke spørre om sånt vet du.. da blir jeg liggende våken i natt!
Gjest nils Skrevet 31. mars 2003 #6 Skrevet 31. mars 2003 artisten er sigur ros i alle fall. usikker på hvilken sang
Gjest Starya Skrevet 31. mars 2003 #8 Skrevet 31. mars 2003 se der ja! Når jeg først hadde navnet ordna google resten.
Milo Minderbinder Skrevet 2. april 2003 #9 Skrevet 2. april 2003 høres nå ut som en snedig video....... Milo
Gjest Starya på jobb Skrevet 2. april 2003 #10 Skrevet 2. april 2003 Tja, jeg synes i grunnen det er en ganske fin video. Fikk lasta ned både sang og video på Kazaa forleden. Den het forresten "Vidrar vel til Loftarasa".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå