Gå til innhold

Forelsket!!


xeyes

Anbefalte innlegg

Vel.. jeg er forelsket.. er heeelt snålt egentlig. Akkurat hatt en Honda CBR 900 RR mellom bena. :Hehe: ÅH for en sykkel! Jeg vet ikke hva som skjer med meg når jeg setter meg på en sykkel.. Blir helt betatt.. hjertet banker så godt og jeg får skikkelig sug i magen :ler:

Det er så deilig å kjøre motorsykkel.. føler meg helt rar nå :ler: Har hatt lappen i 4 år, og har enda ikke fått kjøpt meg en sykkel. Men NÅ.. Nå MÅ jeg bare ha en. Ikke denne måneden.. kanskje i mai så blir det sykkel på meg. Orker ikke vente lenger. Blir nok en CBR 600 på meg tror jeg.

Hehe kanskje jeg er rar, men er det fler jenter som har det slik?

xeyes - meget forelsket om dagen :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa!!!!! I know the feeling...å kjøre sykkel er bare...det gir en utrolig herlig følelse! CBR 600 er veldig bra sykler, lettkjørte og gode. Brukbart fraspark. Lurt å starte med en 600 og få litt erf. på baken :blunke:

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBR 600 er en kjempebra sykkel, selv har jeg Kawasakis tilsvarende modell; ZZR 600 og er kjempefornøyd med den - den har fraktet meg rundt store deler av Europa og Norge. Jeg har veeeeldig lyst på ny sykkel, en litt større en for jeg synes det er skummelt at jeg synes jeg behersker 600'n helt - mister litt respekt. Har lenge hatt øynene på CBR 900 RR - men forsikringsprisen.... akkk. Og så er jeg jo kjempefornøyd med den jeg har.

Lykke til i jakten på sykkel - jeg kan ikke leve uten vissheten om at det står en bike i garasjen, til og med om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh *lettet* Hehe Godt å vite at det er fler jenter som meg!

Kawa ZZR 600 er en flott sykkel da! God å kjøre og!

Har kjørt noen forskjellige sykler (leid og lånt) Bl.a, en CBR 1100, ja denne sparker fra! men jeg vil alikevel ha en 600. Liten jentesykkel, passer godt til meg :Hehe:

Hva ligger forsikringen på den, vet dere det? Ringer IF på mandag, men greit å vite ca. En ting vet jeg er at bare de hører RR så fyker forsikringa i taket :ler2:

Åh gleder meg såå! Håper det blir sykkel snart! Orker ikke å vente lenger!

Klam i hakket du din lille middis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo prøve www.aktiv24.no Der kan du regne ut hvor mye forsikringen vil koste.

Jeg har også lyst på sykkel!!!!!!!!!!!! Men jeg må ta lappen først (penger..sukk)

Hvor mye koster det sånn circus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o Det tyder vel ikke bra at Aktiv24 ikke forsikret en eneste motorsykkel som hadde bokstaven R i seg.. hum hum.. :o De forsikret Honda CB, men ikke CBR grrrr hehe

Ringer IF i morgen så får jeg høre hvor ille det blir.

Englepusen: Hmm jeg husker altså ikke hvor mye jeg betalte for lappen, men jeg tok lettmotorsykkel lappen når jeg var 16 så det var bare et par kjøretimer og oppkjøringa på tung sykkel som jeg trengte..

Ring en kjøreskole for å få forespeilet deg litt mht priser på timer og oppkjøring! Du kommer IKKE til å angre hvis du tar lappen! :D

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess! Har akkurat tatt ut sykkelen min fra vinterlagring, og gleder meg som en unge til å cruise en tur i det fine været :D :hoppe:

klam i hakket??

:enig:

Ang priser på forsikring så varierer de voldsomt! Da jeg skulle forsikre min sykkel var det over 8000,- i differanse mellom billigste og dyreste selskap!

Bruk tid på å ringe rundt og sjekke, og husk at de ofte har litt å gå på i forhold til den første prisen de oppgir. Ihvertfall i forhold til bonuser og betingelser. Det er også letter å deale hvis man har flere forsikringer samme sted.

Prisene hopper nok kraftig i det bokstaven R nevnes, ja.... Dessuten har det mye å si hvor i landet du bor, om du har egen garasje, bruker fullt sikkerhetsutstyr etc.

Noen forsikringsselskaper vil egentlig ikke ha sykler i det hele tatt, og priser seg ut med vilje. :roll:

God sykkelsesong til dere alle! Og kjør forsiktig!!

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lady-M

Har så innmari lyst til å ta lappen på sykkel!!! Kribler i magen bare av å tenke på det! Jeg vil, jeg vil, jeg vil!! :D Er så fattig for tiden så det får vel vente... Hva koster en slik en CBR600?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 2000 mod og nyere ligger vel på rundt 90000 og oppover. Fant meg en veldig fin 2000 mod. til 89000 på www.autodb.com

Søk på Honda CBR 600 så kommer det en del opp :D

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk.....ønsker oss sykkel, vi...... :Nikke:

Men, vi skal ikke ha noe Honda greier!

Harley er drømmen vår!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har HATT sykkel, og det er ikke bare moro nå som alle begynner å komme ut på veiene igjen...

Hadde en artig Suzuki 400 "Bandit". Tok lappen da jeg var 20 fordi jeg var dritt lei av å bare sitte på. Dessuten er jeg såvidt lav at guttas 600 og 900-sykler ble for store for meg. Hadde mange fine turer på den. PSUKK...

Etter hvert ble det stadig færre i gjengen som hadde sykkel. Solgte for å finansiere hus, stansjonsvogn osv.

Sykkelen min ble solgt da vi skulle kjøpe leilighet, og det var jo veldig fornuftig og alt det der.

Men i stunder som disse..... :cry:

Kos dere alle som fremdeles har sykler og kjør pent!

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men i stunder som disse..... :cry:  

JA!! Nettopp! Blir helt gal av å se at det blir fler og fler sykler på veiene.. :cry: snufs.. Vil kjøre! Får se om det kanskje blir sykkel på meg i mai/juni :D

Forresten, bandit'en er kuul :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandit er en liten djevel i forkledning :blunke: .

Skikkelig morsom og ikke minst god å kjøre.

Lykke til med kjøpet og kjøringa!

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig har sykkel Honda CBR 600 *98*:D

bet ca 88000 for den*01*

Har forsikring på ca 1200 i mnd

Det svir i lommeboka, :(

men morro er det

ville ikke vært foruten :wink:

Har vært og kjørt i dag i ca 3 timer

nydelig vær

I LOVE MY BIKE :briller:

Tror prisen på kjøretimer er ca 450 i Oslo :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅÅÅÅÅÅHHH!! Skal du ha bank eller?? :ler:

Gjett om jeg er misunnelig på deg a! *snufs* VIL HA CBR 600!

..snufs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bare ber om bank du?? :ler: Jaja jeg får kose meg i cab'en min jeg da.. (selv om det ikke kan måle seg med motorsykkel..)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...