Gå til innhold

Frieriet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfuglen

åkei.....hjelp, begynner å bli virkelig kvalmen nå... er drit nervøs!!! han har besøk av en kompis nå og etter det har han lovt meg at han er min resten av kvelden. Vi skal feire 3 års jubileumet tidligere på grunn av at jeg greier snart ikke å holde dette inni meg!! jeg må få spurt han!!! dør av nervøsitet!!! Nå er klokka 23:44 fredag.... noen tips...innen 1 time vil jeg ha fridd.... ånei nå vrir magen seg... :ler: Jeg elsker han så mye jeg!!! begynner å bli trøtt etter alle forberedelsene!!! hadde tenkt å ta massasje så badekar og så middag, men viss jeg skal massere først kommer jeg til å sovne... jeg..pust....begynner med badet slik at jeg kan lage middag mens han ligger der å koser seg...gjett om han skal få seg en overraskelse!!! :sjarmor::P så avslutter vi massasje, uansett hva han svarer, for det viktigste er jo at jeg elsker han!! :lol: ... men jeg vil jo så gjerne at han skal svare ja!!!!

Noen oppmuntringer til meg før "i pop the big question"? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Du har kanskje fridd allerede nå? Spent på å høre svaret !

Jeg kjenner følelsen for jeg var også veldig nervøs før jeg fridde, men jeg bare hoppa ut i det og det gikk veldig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuglen

Ja!!!! han svarte ja!!! ...

Jeg er sååååååååååååååååååååååå lykkelig!!!!!!!!!!!

det tok en stund før han svarte for han var målaus!!! han hadde aldri venta at eg skulle gjer d!!!!når han sa d så sa eg at det ikke var for seint og at han kunne godt gjere d!! det gjode han....han sa vil du gifte deg med meg, Linn Therese? å jeg hylte ja...

Må si at det var på nære på at jeg ikke turde... begynne å hyl grine før jeg fikk begynt på talen og i det jeg spurte så jeg ut som mannen med jåen med masse mascara overalt!!! :hoho: det var rart at han svarte ja :hoho:

Så det var slik det endte!!!!!!! begge to fridde og vi er begge så lykkelige at vi holder på å kose hvernadre i hjel!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...