Nelle Skrevet 28. mars 2003 #1 Del Skrevet 28. mars 2003 Hehe... Nå begynner det å bli vel mange tråder om prevensjon og sånn her inne, så da kompenserer jeg litt med å dele min siste drøm med dere... Altså: I natt drømte jeg at jeg skulle være med i et teaterstykke. Scenen var liten, og selve teaterlokalet var forholdsvis intimt. Jeg skulle spille en hore, og jeg skulle spille rollen alene. Det vil si at det skulle altså ikke være andre på scenen enn meg. Nå kan det kanskje høres ut som om dette var et snuskete lite teater i en av bakgatene til Red Light District, men det var det altså ikke. Både teateret, skuespillerne og selve stykket var høyst seriøst, og ble faktisk betraktet som en særdeles kulturell arena. Shakespeare var faktisk også innblandet -enten i egen person, eller gjennom et av hans teaterstykker. Jeg må innrømme at jeg ikke helt husker hans deltakelse, men det var heller ikke så viktig. Så jeg skulle altså spille en hore. Jeg entret scenen fullt påkledd. Ga publikum mine replikker -men følte jeg burde gå litt mer inn i rollen for å virke mer overbevisende. Derfor begynte jeg å kle av meg. Bare litt av gangen -sånn helt forsiktig. Mens jeg snakket. Uten at det virket unaturlig, og uten at det tok oppmerksomheten fra essensen i stykket, altså mine replikker. Etterhver merket jeg at det hele gjorde meg vanvittig kåt. Jeg begynte å fingre meg selv litt sånn forsiktig utenpå trusa (hadde tatt av meg skjørtet), og likte så godt tanken på at publikum satt i teateret og nøt å se på meg at det hele liksom bare ble mer og mer intenst. Tilslutt lå jeg helt naken på scenen og fingret noe vanvittig. De innøvede replikkene var på en måte ikke så viktige lenger, så jeg fant det best heller å improvisere. Det var kanskje ikke så mange ord som ble uttalt, men publikum fikk i aller høyeste grad fortsette å oppleve min stemme fra scenen. En i crewet syntes min improvisering av rollen som hore var så bra at han ville gjøre den til en enda større opplevelse for publikum. Han zoomet inn et kamera, og viste det hele (altså meg) på en storskjerm bak meg. Han klarte også (på forunderlig vis) å fange opp lyden av noe som er veldig vått (av frykt for å bli sensuert på grunn av grovt innhold fant jeg det best å uttale meg litt "snilt" i denne gjenfortellingen, men de mest våkne av dere skjønner nok hva jeg mener her). Han kjørte denne lyden av noe som altså er veldig vått ut på høyttaleranlegget -til publikums store begeistring. Etter en stund kom en person fra publikum for å delta. Jeg skal selvsagt ikke si hvem denne personen var... hehe.... og heller ikke nevne alder... hehe.... (nei, da... hehe... det var en person i midten av 20-årene eller noe... hehe). Det endte med at vi hadde sex på scenen -jeg sugde ham, han slikket meg, og vi knullet. Jeg tror jeg kom minst 5-6 ganger. Publikum var målløse. Sannsynligvis av beundring, engasjement og ekstase. Da det hele var over var jeg endog frekk nok til å be om driks. Hehe... DIGG drøm!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 28. mars 2003 #2 Del Skrevet 28. mars 2003 ... det er vel det man kaller en våt drøm ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2003 #3 Del Skrevet 29. mars 2003 Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. mars 2003 #4 Del Skrevet 29. mars 2003 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2003 #5 Del Skrevet 30. mars 2003 Dette er nok en drøm du har i våken tilstand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 30. mars 2003 Dette er nok en drøm du har i våken tilstand... Dette var, som sagt, noe jeg drømte natt til fredag i forrige uke. Jeg er ikke akkurat kjent for å lyve her inne... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #7 Del Skrevet 30. mars 2003 Nelle Jeg vil takk deg for mitt i prevensjonsjungelen (som strengt talt bør postes inne på kropp) så er dine innlegg her inne friske, informative og ikke mindst morsomme!!! Fortsett slik Sexy Sadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 2. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 2. april 2003 Sexy: Takk Kan jo legge til at jeg i natt drømte at jeg var på fest med en viss 16 åring fra et visst TV-program... hehe.... Og -han gjorde alt han kunne for å sjekke meg opp! Hehe.... ble en forholdsvis heftig drøm ut av det også! Lenge leve drømmeverdenen!! Wheeee!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. april 2003 #9 Del Skrevet 2. april 2003 Hvis jeg skulle være så heldig å ha en ekstra fin drøm vekker alltid kjæresten min jeg fordi han tror jeg har mareritt Jeg er dessverre svært plaget av mareritt og har det ofte, men han må vel klare å skille mellom de to tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå