Gjest Rosenrød Skrevet 28. mars 2003 #1 Skrevet 28. mars 2003 Er det noen som følger med serien på tvNorge fra en plastklinikk i Sverige? Mistet forrige episode-når går den i reprise? Noen som har vært der? Det må jo være fryktelig dyrt å bli operert der!? De virker jo veldig hyggelige.
Gjest care Skrevet 29. mars 2003 #2 Skrevet 29. mars 2003 Jeg har sett et eller to programmer. Nei har ikke vært der og tenker heller ikke på å dra dit. Husker jeg ikke helt feil, så ble hun norske puppedama misfornøyd med puppejobben. Eller tar jeg feil av dama og programmet? De virker jo veldig hyggelige....men det betyr ikke at de gjør en god jobb.....
ragnalina Skrevet 29. mars 2003 #3 Skrevet 29. mars 2003 Mener å ha lest i avisen at han legen som opererte brystene på hun som ble misfornöyd flere ganger (tre ihvertfall) var blitt meldt til det som tilsvarer pasientklagenemnda for dårlig arbeid.. Men det fikk jo ingen vite når de fikk lov til å bli med i programmet.. Tror ikke jeg ville dratt dit hvis det noen gang skulle bli aktuelt.. :o
Johanna Skrevet 30. mars 2003 #4 Skrevet 30. mars 2003 Neste episode går på tv i kveld, husker ikke klokkeslettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå