Salt Skrevet 28. mars 2003 #1 Del Skrevet 28. mars 2003 Hei folkens Jeg sliter sånn med brusete hår! Det er helt glatt og fint når jeg har det i hestehale, men en liten stund etter at jeg har tatt ut strikken, ser det skikkelig tørt og brusete ut. Irriterer meg å aldri kunne gå med utslått hår! Har prøvd en glansspray fra Wella SP, men synes ikke den er noe å hoppe i taket for. En gang ble jeg anbefalt olivenolje....men det ble altfor fett igjen. Noen som har en hårspray, evt. andre tips å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #2 Del Skrevet 28. mars 2003 Flat Out weightless shine spray fra KMS er bra. Selv bruker jeg superstyler for å få kontroll over mitt brusehår. Hvis jeg ikke har tid tar jeg i KMS sprayen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 28. mars 2003 #3 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg var innom hos frisøren for å klage meg litt over brusehåret mitt nettopp (ser ut som en real pulverheks når det har vært en hårføner i nærheten av det), og hun ga meg et produkt som virkelig hjalp *løpe ut på badet for å se hva det heter* Kèratase Nutri-liss står det på flaska. Et par pump fordelt i håret roer hvertfall ned mitt brusehode :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. mars 2003 #4 Del Skrevet 28. mars 2003 Sebastian Laminates- serien forebygger brusete hår.. Denne BØR du prøve.. For den virker som f***.. Håret blir sånn du vil ha det .... Kjøpes på frisøren... Å den motvirker brusete hår med en gang...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 29. mars 2003 #5 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg bruker og den som LITEN har et par pump i vått hår og vips så ble det blankt. Når håret er tørt bruker jeg kms moulding noe og noen glansdråper fra Redken (liten blank flaske) Men jeg klipper håret ca hver 6-8 uke,og kurer 1 g i uka. Bruker aldri hårføner. Det er det kun frisøren min som gjør. Men jeg bruker glattetang,merker godt at det sliter MYE på håret,prøver ikke å bruke den så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 29. mars 2003 #6 Del Skrevet 29. mars 2003 Du trenger glinsedråper. Øh, glansserum kanskje det heter. Glansspray er bedre egnet til helt glatt hår. Sebastian, redken og MOP er alle veldig bra. I økonomiklassen er Sheer Blonde sin absolutt bra nok. Og så har du mirakelkremen "Frizz-Ease" fra John Frieda. Den får du på Vita og den er visst et kult-produkt for brusete lokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå