Gå til innhold

Utdrikkingslag


RoadQueen

Anbefalte innlegg

I dag kom de, gutta og hentet min tilkommende for å ha utdrikkingslag. Jeg var informert men han ble bokstavelig tatt på senga. Så nå sitter jeg her alene og tenker på hva de holder på med - og om noen av mine kommer på å lage noe moro for meg. Er litt misunnelig akkurat nå selv om jeg tidligere har syntes at utdrikkingslag høres mest ut som en plage. Moro å bli gjort stat på for en kveld/helg - stusselig om ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter du der alene du da? Høres ikke gøy ut. Hva med å ringe en venninne og gå en liten tur på byen, på kino eller besøke hverandre?

Det er vel ingenting som tilsier at man skal sitte alene når den andre er på utdrikningslag?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått begynt våronna i hagen da, med gemalen ute av veien - og så har jeg sittet noen timer med en vennine i telefonen. Vurderer å impulsbesøke noen venner i byen - hvis det blir dårlig vær og våronna må utsettes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrikningslag, ja...

Jeg og Hr.Busybody tør ikke legge en eneste plan i helgene fremover vi.. Vi vet ingenting om når eller hva som skal skje, men vi vet at det blir noe..

Nå er det bare 27 dager til vi skal gifte oss, så det blir vel snart tenker jeg.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt... og spennende! Min tilkommende kom sliten hjem i kveld - hadde hatt det artig med gutta selv om en del av opplegget deres ikke gikk helt som planlagt. Godt å få han hel hjem igjen uten å ha blitt utskjemt offentlig. Det er det jeg er mest redd for for min egen del - har ikke sansen for offentlig utdriting. Hadde jeg vært 20 så - men nå er jeg for gammel til den slags. Jeg hadde forloveren min på tråden i dag men det6 var ikke råd å få lokket henne frampå om noe som helst i de baner - bortsett fra de værste utdrikkingshistorier hun kunne komme på blant venner og kollegaer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...