Gjest gotthard Skrevet 28. mars 2003 #1 Skrevet 28. mars 2003 så nyhetene på tv2 nå , de sa at avisene i usa hadde intejuer med amerikanske soldater som var i irak. og det jeg må le lit av da er at de sier de ikke føler seg trygge!!!! ok.......enda et tegn på at usa mener irak ikke skal skyte tilbake eller er det ingen som har forklart de millitære i usa at i en krig så skyter noen på de også og at krig ikke er trygdt. om det var trykt og krige så var det vel ikke så mye og skrike om mener jeg..... mulig bare jeg synes dette var lit morro , men det er slik jeg er det , dårlig humor
Tiqa Skrevet 28. mars 2003 #2 Skrevet 28. mars 2003 Jeg synes det er morsommere/mer tragisk/fyll ut med et passende ord - alle de utrolig teite spørsmålene fra journalister. "Hvordan føler folk i Bagdad seg nå?" "Er folk redde?" "Har du sett noe action, Åsne?" Og nå: "Menig, føler du deg trygg?" Helt fantastisk - det finnes ingen grenser for hvor idiotiske opplagte spørsmål det skal være lov å stille, og samtidig tro du beholder verdigheten. *irritert*
bluesky Skrevet 28. mars 2003 #3 Skrevet 28. mars 2003 Det er jo sånn foreldre til undommer i førstegangstjeneste setter fram krav om også, at det skal være trygt. Det er jo helt absurd å snakke om trygghet i en krig: Krig er usikkerthet, terror og vold, alt fra trygghet og sikkerhet.
VesleBråka Skrevet 28. mars 2003 #4 Skrevet 28. mars 2003 ut ifra overskriften så synes jeg denne tråden burde være under skråblikk og generaliseringer, men jammen var det ikke krig her og... Vær vennlig og ikke generaliser for mye over landets befolkning, det er ca 275 mill av dem så det er rom for variasjoner.. bush er nok ikke representativ for dem alle. Heller ikke ricky lake, tro det eller ei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå