ElleVille Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 For de som ikke har oppdaget Anne Geddes fotografier: http://www.annegeddes.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 Åååååh....... Er det rart man får lyst på barn..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Hadde jeg bare hatt barn og masse penger... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Visst er de fine, men er det bare meg som reagerer på de bildene der barna er dyttet inn i ulike kostymer o.l.? Aldri i verden om noen hadde fått puttet min baby i en kokong! Syns de bildene der babyene er nakne/nesten nakne er mye finere.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 TACK för länken!! Jag har spenderat minst 20 minuter på den sidan nu, skickat e-kort till kreti och pleti... Magen värker av skratt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. april 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 3. april 2002 Veldig enig med deg Løvemamma, det reagerte jeg også på. De mer naturlige bildene derimot, er skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå