Arwen Skrevet 28. mars 2003 #1 Skrevet 28. mars 2003 Er det bare jeg som synes han er utrolig skjønn? Synes nesten han er til å spise opp jeg :oops: (alle venninnene mine ler av meg, derfor spør jeg...)
Madison Skrevet 28. mars 2003 #2 Skrevet 28. mars 2003 Han er ikke stygg akkurat.. litt vel søtnos kanskje.. men..hmm.. ja takk :oops:
Arwen Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2003 Er enig i litt vel søtnos, derfor til å spise opp
Gjest indiangranny Skrevet 28. mars 2003 #4 Skrevet 28. mars 2003 Er enig i litt vel søtnos' date=' derfor til å spise opp [/quote'] Arwen22 jeg er enig det er en flott ung gutt med en fin stemme.Jeg måtte ha den cd av han og Boy Zone. Måtte ha de to platene hjelper på humøret. hilsen
Gjest Scarlet Skrevet 1. april 2003 #5 Skrevet 1. april 2003 Han blir nok litt for "babyface" for meg... Ikke min stil tror jeg :kgblunk:
Eowyn Skrevet 1. april 2003 #6 Skrevet 1. april 2003 En skjønn gutt! Men han er jo "bare" 18 år Han vokser nok opp til å bli en riktig kjekkas. Visste dere at han stammer?? En utrolig prestasjon å satse på en sangkarriere da!!
Arwen Skrevet 1. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2003 Visste at han stammer og at han bare er 18 år, gleder meg til han blir eldre
Cilla Skrevet 1. april 2003 #8 Skrevet 1. april 2003 En har en helt annen pusteteknikk når en synger i forhold til når en snakker. De fleste som stammer har ingen problemer med å synge. Så veldig stor prestasjon er det ikke, men modig med tanke på alle intervjuer har har foran seg.
Gjest Scarlet Skrevet 2. april 2003 #9 Skrevet 2. april 2003 Men hvem er han egentlig..? Jeg vet at han er en artist, men er det han som vant det engelske Idol eller noe? Mente jeg hørte noe om det på God Kveld Norge en gang.
Ruby Skrevet 2. april 2003 #10 Skrevet 2. april 2003 Han kom på andre plass i den britiske utgaven av Idol! Du kan lese mer om han på http://www.gareth-gatesonline.com/ Ikke akkurat min type, men.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå