Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lykkelig, fikk biletter til premieren i dag. Gleder meg masse, tror filmen er knallbra. :D

Gjest Kinga
Skrevet

Har sett JallaJalla og digget den! Har billetter til Kopps i morgen ettermiddag og jeg gleder meg veldig.

Håper ikke forventningene nå har blitt skrudd slik i taket hos meg at jeg blir skuffet selv om filmen er bra....men ikke helt topp.

Vibeke

Gjest Mzfire
Skrevet

Den skal sambo og jeg også se, men vi hadde tenkt å se den til søndag. Burde vi bestille allerede i dag eller i morgen? Det blir kansje fullt :)

Skrevet

Vi fikk lett biletter til klokka ni i kveld, bra plasser også. Bestilte i går kveld. (kjøper på internett, for da får man velge selv)

Gjest Étoile
Skrevet

Har billetter til søndag kveld vi, gleder meg masse! Jalla jalla var jo kjempekul. Får håpe jeg ikke har FOR store forventninger da.... :wink:

Gjest Virvel
Skrevet

Jalla! Jalla! var herlig, så jeg gleder meg til å se Kopps. :Nikke:

Skrevet
:hoho: vanvittig bra, vannfast mascara annbefales :hoho:
Gjest Starya
Skrevet

Jeg forsto det slik at den filmen har 11-års grense? Kan noen kommentere egnetheten for unger?

Skrevet

Den skal jeg se i allefall :D

GLEDER meg!!! Jalla Jalla var himmelsk og hysterisk bra :D :D :D :D

Skrevet
Jeg forsto det slik at den filmen har 11-års grense? Kan noen kommentere egnetheten for unger?

Veldig barnevennlig. :Nikke: Tror ikke jeg husker en scene som ikke passer for barn...

Gjest Starya
Skrevet

Flott! Jeg får ikke kommet meg på kino for å se voksenfilmer, så da må jeg få med meg alt anna som måtte gå... :hoho:

Skrevet

Det kan jo hende barna bare ikke skjønner humoren og de underforståtte vitsene o.l.

Gjest Kinga
Skrevet

Har sett den nå og den var herlig!!!

Vibeke

Gjest Starya
Skrevet
Det kan jo hende barna bare ikke skjønner humoren og de underforståtte vitsene o.l.

Tja, det får jeg jo svaret på i neste uke.. men kjenner jeg guttungen rett, så tar han det meste... :ler:

Skrevet

åpnings scenen er vanvittig bra!!!!!!!

Gjest Étoile
Skrevet

Å som dere skrur opp forventningene da! Gleder meg ihvertfall masse til i morgen! :D

Gjest Starya
Skrevet

Hmm, ser i lokalavisa at den anbefales for ungdom og voksne...

Er det kun på grunn av "vamnskelig" humor eller...?

Guttungen er ni, vi hadde egentlig tenkt å se den denne uka, men nå vet jeg ikke helt... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...