glaciera Skrevet 28. mars 2003 #1 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva er deres fem på topp produktfavoritter (sminke, hud, kropp, etc) uansett pris, og under kr 100? Her er mine: Uansett pris: Eight Hour Cream, Elizabeth Arden Lightening Touch Concealer, YSL Spectacular mascara, Helena Rubinstein Neroli ansiktsolje, Decleor Dramatically Different Moisturizing Lotion, Clinique Under hundre: Hampvott Myk Hud bodylotion, ACO Ultralasting neglelakk, Maybelline Tinted Glow Enhancer, Body Shop Vaskegele til ansikt, Cliniderm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. mars 2003 #2 Del Skrevet 28. mars 2003 under 100: revlon pinsett olivenolje hth lotion solidox tannpasta - blå gele med blå prikker variant gilette venus barberhøvel uansett pris: dermalogica daily microfoliant kanebo 38 grader mascara decleor hydra floral ansiktskrem chanel double perfection foundation redken heavy cream hårkur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 28. mars 2003 #3 Del Skrevet 28. mars 2003 Uansett pris: Eight Hour Cream (Elizabeth Arden) Bodylotion fra Biotherm Solpudder fra Christian Dior (gammel type) Noen ganger Dr. Hauschka's Rose Cream Under hundre: Pinsett fra apotek 1 Facial Scrub Buffers fra Body Shop (gammel type) Jojobaolje HTH Creme Baby Shampoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hungle Skrevet 28. mars 2003 #4 Del Skrevet 28. mars 2003 Her er mine favoritter: Uansett pris: MD Formulation rensegele og glykol lotion Eight Hour Cream Lightening Touch Concealer (YSL) Matis Reponse Vitamine ansiktskrem Chanel maskara (husker ikke navnet) Under hundre: Cattem Mud Mask øyenbrynsgele fra Body Shop Rød Dax voks Spenol Pinsett fra Vita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. mars 2003 #5 Del Skrevet 28. mars 2003 Uansett pris: Kanebo total finish pudder Aloe vera body lotion fra Clinique Håndkrem fra Kanebo Sheer blonde shampo + balsam Eight hour cream Under hundre: Neglfil Blistex lepomade Pinsett Hempolje fra Body shop Loreal longitude mascara (ca. 100 tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 29. mars 2003 #6 Del Skrevet 29. mars 2003 Her er mine tips: Under 100: - Nail White Pencil fra Isa Dora - sammen med klar ultra lasting lakk fra maybelline har du fransk manikyr på 5 min... - Tanntråd - et smil blir penere med friskt rosa tannkjøtt og pene hvite tenner. - Ren aloe vera gel fra apoteket. - Hvit kajal på våtkanten får morgentrette øyne til å se freshere ut - Øyenbrynsblyant fra H&M - sjokkerende bra til å være så billig - Exfotonic kroppskrubb og Nutrilift bodylotion fra Loréal - huden blir babymyk og deilig... Uansett pris: - Øyengele fra Vichy - oppbevares i kjøleskap og gjør underverk om morgenen... - Løst transparent pudder fra Esteé Lauder - huden blir matt og silkemyk - flextencils mascara fra Lancome - vippene ser fantastiske ut, lange og buede, drysser ikke, lett å fjerne. - Solpudderkuler fra Art Deco og stor myk pudderbørste gir frisk glød til kinn og panne. - Øyenskygger fra Chanel - nydelige farger, sitter bra hele dagen, lekker innpakning... - Grønn aromatonic bodylotion fra Lancome - ren luksus og lukter nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 29. mars 2003 #7 Del Skrevet 29. mars 2003 FAVORITTER UNDER 100: :D Art Deco mascara base Art Deco øyenskyggene Dusjsvamp fra H&M Tanntråd viktig :D Tannbørsten og tannkremen min FAVORITTER OVER 100: :D Babor nattcreme calming sensetiv Kerastase shampoo mpærelukt grønn farge på Joico k-pac hårkur Babor cellulitt produkter Babor renseprodukter Hy-oil og sensetiv base Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. mars 2003 #8 Del Skrevet 29. mars 2003 Under 100 spend: - Q tips - Mentholatum - Rougekost fra Christian Dior - Veet strips - Øyenskygge fra Body Shop Over 100 spend: - Babor sensitive 24h cream - Christian Dior's Teint Diorlight - SP shampoo - Biotherm's Body Lotion - Lancomes eyeliner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mars 2003 #9 Del Skrevet 29. mars 2003 Tror jeg må herme litt etter førstemann,- liker nemlig mange av de samme produktene Uansett pris : Eight Hour Cream, Elizabeth Arden Neroli ansiktsolje, Decleor Dramatically Different Moisturizing Lotion, Clinique Aromatonic kroppsduft fra Lancöme d:fi shampoo og hårkur (IKKE Define...) -------------------------------------------------------------------------------------- Under hundre : En krukke med en aloe vera bodylotion som jeg ikke husker navnet på.... Min øyenbrynsblyant fra H&M, billig og BRA! Bomulldotter er og blir uunværlige til de fleste formål Skrubbe-"puter" til ansiktet kjøpt på Body Shop (knall massasje + rens av ansiktet) Pinsett fra H&M med butt ende,- griper som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. mars 2003 #10 Del Skrevet 30. mars 2003 Skal vi se.. Under 100,- Tannbørste Tannkrem Tanntråd Hampvott Bomull Over 100,- Clarins one-step facial cleanser (for alle de gangene jeg egentlig er for trøtt/har for dårlig tid - til å rense huden ordentlig) Estèe Lauder: Advanced night Repair Eye recovery Complex --- " ------- : Gentle eye make up remover Declèor: Aromessence (serum) --- " ---- : Harmonie jour (dagkrem) (også må jeg ha med "travel make up kit" fra Clarins og Eught hour lebepomade (rosa) fra E A)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mars 2003 #11 Del Skrevet 30. mars 2003 oiii.. vanskelig! Uansett pris: *Eight hour cream *Kanebo total finish *Hypnotic Poison eller Addict dusjsåpe, bodylotion og parfyme fra Dior (Varer leeenge) *En ordentlig renseserie (Har clinique nå, men skal bytte til Dermalogica) *Kanebo 38 Under 100 kr: *White Musk Deo *Tannbørste og tannkrem *Negllakkfjerner *Bomull og Q-tips *Lactacyd Ble visst litt mer enn fem ting på hver her :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 31. mars 2003 #12 Del Skrevet 31. mars 2003 Hmm, tenketenke Under 100kr: *L'Oréal sminkefjerner (tofaseproduktet) *Sanex dusjsåpe *L'Oréal Nutrilift bodylotion for tørr hud *Body Shop bodybutter drue *Rimmel flytende eyeliner Uansett pris: *Ansiktsoljer fra Decleor (Angelique og Rose d'Orient) *Peelingpulveret til Kanebo *Mascaraer fra Helena Rubinstein *ALLE ansiktsproduktene til Kanebo *fuktighetsmaske fra MD Formulations *Shiseido BP Super Advanced Revitalizer N krem *Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Recovery Complex I could go on... M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 31. mars 2003 #13 Del Skrevet 31. mars 2003 Favoritt produkter uansett pris: Clinique Moisture surge extra Estée Lauder Instant Sun Doutone Bronzer Biotherm Hydra Flex body lotion Clinque Naturally Glossy Mascara Eight Hour Cream Nars Lip Lacquer - Chelsea Girl Under 100 kr eller £10 eller noe: Body Shop Body butter L'oréal Nutrilift Body lotion L'orèal Exfotonic Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. mars 2003 #14 Del Skrevet 31. mars 2003 Hm, skal jeg prøve meg her jeg også, da... Under 100: * Nivea Visage All Day Aqua * øyenbrynsgelè fra Body Shop * butt pinsett fra Body Shop * Clinomyn tannkrem * L'oreal Superliner ...kunne nevnt maaange flere.... Uansett pris: * Davidoff Cool Water (parfymen min) * Kerastase hårkur (husker ikke akkurat hvilken, jeg har gått tom) * Kanebo 38*C mascara * Wella Pearl Styler (mener å huske den kosta litt over 100) * også en Shampoo + balsam hos Nikita som jeg ikke husker hva heter fordi jeg ikke har hatt råd til å kjøpe den på en stund... Det er iallfall en oransje , rund flaske... ...kunne sikkert nevnt flere her også.... Jeg satser som regel på produkter under 100kr, jeg, da, for jeg er fornøyd med mange produkter der... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 19. september 2003 #15 Del Skrevet 19. september 2003 Under 100 kr: Sterilan Active roll-on antiperspirant Maybelline mascara Labello Hydro lypsyl pinsett tannkrem Over 100 kr: Redken hårpleie Hudpleie (Hittil: Shiseido. Fra i morgen: Dermalogica.) det meste av sminken min hm.. kommer ikke på mer over 100 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 19. september 2003 #16 Del Skrevet 19. september 2003 Etter som Etheral kom unna med bodybutter i kategorien under 100, gjør jeg det samme; Under 100: Body Butter oliven eller kokos Tanntråd Q-tips Biotherm Aquasource lip-gloss (75,- på tax-freen) Dr. Greve Uansett pris: Kanebo 38 graders maskara Guerlain solpudder Kanebo Emulsion Lolita Lempicka-parfymen min Kanebo concealer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå