Gå til innhold

Pinlig hendelse på Mc Donalds

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette innlegget passer best på Mat og Drikke eller

Seksualitet så derfor legger jeg det inn begge steder.

I går når jeg var på Mc Donalds kom jeg i skade for og si Mc Fist

i stedet for Mc Feast når jeg skulle bestille hamburger.

Ekspeditøren glante skikkelig rart på meg og det ble helt stille i køen bortsett fra noen som lo.

Nå tør jeg ikke handle der mer. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke noe å være flau over, slike "hverdagsflauheter" er ganske morsomme, egentlig.

En kvinne jeg kjenner, satt på en kafe alene, og ved nabobordet var det en guttegjeng, som prøvde å påkalle hennes oppmerksomhet, vise interesse for henne. Men hun satte opp en litt arrogant og utilnærmelig mine, lot seg ikke affisere, var ikke særlig interessert.

Så skulle hun tenne seg en røyk, og gravde ned i veska etter lighteren, tok den opp, knipset på den noen ganger, men den tente ikke.

Guttene begynte å le.....da ble hun klar over at hun satt og knipset på en tampong...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mange år siden - da engelske slanguttrykk var mindre kjente i Norge enn de er i dag - var en kamerat på studieopphold i England.

Studentvennene hans skulle ha det moro med ham, og da han skulle til frisøren, fortalte de ham en helt feil uttrykk for føning av håret ...

Han fikk merkelig blikk av den pene unge frisørjenta da han sa "I would like a haircut, shampoo and a blow job".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt på 21

McFist? Hvis noen foran meg i køen hadde sagt det, hadde jeg neppe tenkt noe videre over det.. tror jeg. Folk tenker jammen koffert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, Mc Donalds er så usunt, jeg trodde ikke det var noen som spiste det lenger jeg!

Anyway, jeg snakket engelsk her forrige uke og vi begyne å snakke om restuaranter.

Jeg skulle fortelle om den nye kokken på et sted og sa

-"They have a really good cock there!"

Jeg tenkte norsk og sa kokk...

Pinlig, det ble litt stive blikk blant oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,jeg sier cock hele tiden-det er greit...

Jeg sier ting feil ofte og er blitt vant til det...prøvde å forklare til samboeren om fuglen jeg hadde sett,"stroke,you now!!!" :D mente stork.. :oops: men det bare morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:hoho::hoho:

Jeg hørte om ei som hadde avvist en tigger i Liverpool med unnskyldningen "I'm sorry, but I'm black at the moment"

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...