Gå til innhold

Brudeveske


miabrud-03

Anbefalte innlegg

Brudeveske!

Jeg har endelig fått tak i veske som er meg. Har lett lenge etter den, og i Paris stod den på en hylle og ventet på meg. Den kosta flesk, men jeg er superfornøyd. MEN- når kommer veska inn i bildet? Man bærer vel kun bukett da man går opp til alteret. Hadde dere veske? Når brukte dere den? Etter buketten var kastet? Var den med på brudebilder?

Hilsen Miabrud :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig må jeg bare si jeg er veldig glad for at jeg ikke hadde veske denne dagen, for det var nok å holde styr på buketten, sløret og slepet om jeg ikke skulle hatt en veske i tillegg. Dessuten hadde jeg ikke noe behov for å ha veske, og jeg hadde ikke hatt så mye å ha oppi den.

Men jeg tror ikke jeg ville hatt vesken i kirken, og heller ikke på bildene. Vesken må vel være greit å eventuelt ha etter vielsen, under middagen og på festen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augustbrud02_

Innlegget mitt var forresten ikke ment negativt altså, absolutt ikke! (Var litt redd for å bli misforstått der…)

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du var negativ jeg, augustbrud! Bare hjelpsom og informativ som alltid!

Jeg har bestilt veske selv. Jeg skal ikke ha den i kirken eller på bildene, men planlegger å ha den under middagen og på festen. Greit å ha et sted å ha lebestiften og lommetørklet... Forloveren passer vel på den i kirken, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt å ha veske, bare jeg finner en som passer! Jeg gjør som Junebug, har veske for å ha litt sminke i, og under vielse og fotografering tar nok forlover vare på den så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christinamor

jeg hadde en selskapsveske som matchet kjolen greit, men hadde neppe kjøpt en veske spesielt tiudekjolen. HAdde jo bare leppestift og pudder oppi der, og det kunne egentlig forloveren min tatt vare på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Til min kjole hører det til en liten veske hvor jeg skal la lommetørkle, pudder og lipgloss. Pent og praktisk.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha veske. Har en kjole med langt slep, og tror nok som Augustbrud sier at det blir nok å holde styr på av kjole, slep og brudebukett. Har avtalt med min forlover at hun skal holde meg med sminke og lommetørkle, også under middagen og på festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med min forlover og hun anbefalte meg å ha veske denne dagen. Så har jeg noe å ha alle småtingene mine i.

Jeg har funnet flere vesker jeg vil ha, som passer både kjolen, meg og budsjettet. Men ingen av butikkene jeg har villet kjøpe fra har "shippet" til annet enn USA og jeg kjenner dessverre ingen i USA.

Noen som har forslag til en nettbutikk med godt utvalg i vesker som "shipper" til Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ ha veske jeg også.....

Må vel ha litt etterfyll av ansiktsmaling + sigaretter.

Ber min forlover ta hånd om den under vielse...kan ikke være noe problem.

Under festen kan det jo ikke være noe pes, det er jo bare å legge den fra seg ....så har man armene fri til slep og slør, men alikevel personlige ting man Må ha samlet på ett sted....

Har ikke funnet noen ennå da......tror mamma må sy en pompadur trukket med chiffon som min kjole går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vanlige veskebutikker er litt billigere?

Jeg har ikke funnet en klassisk, hvit veske i en veskebutikk. De har bare sånne hippe greier...

Er jeg blitt for gammel til å gifte meg? :o :-?

PS: Jeg er 26 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke funnet en klassisk, hvit veske i en veskebutikk. De har bare sånne hippe greier...

Er jeg blitt for gammel til å gifte meg? :o :-?

PS: Jeg er 26 ...

Hvis det er noen trøst er jeg ikke 25 engang og føler meg alt for gammel til sånne hippe vesker og andre ”kule” ting jeg også…

Forøvrig må jeg legge til at man aldri blir for gammel til å gifte seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christinamor

Jeg brukte som tidligere sagt en enkel selksapsveske som passet til kjolen (hadde den fra før), og den er kjøpt i en vanlig veskebutikk. Tror det er STORE sjanser for å finne noe som passer - evt kan jo forlover passe på lebestift/pudder/røyk den kvelden.... :enig:

Jeg hadde bare leppestift og pudder, men brukte det knapt - så jeg kunne egentlig klart meg uten veske i det hele tatt. Den trenger jo ikke ligge fremme heller, så om den ikke matcher resten sv bryllupsantrekket 100% er vel det neppe noen krise, eller hur? :blunke:

Prøver vel bare å formidle en av erfaringene mine, at det er noen detaljer som ikke er verdt å henge seg for mye opp i . Det viktigse den dagen , er jo løftet dere gir hverandre - og dagen blir den mest fantastiske uansett om veska er rød, og lysene neongrønne. Det som gjør dagen er DERE og gjestene, ikke hvordan serviettene er brettet (jeg husker ikke fargen på dem en gang, tror de var hvite... :lol:

ha en flott dag uansett!!

Junibrud 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...